Wat is je achterliggende gedachten om met meer dan met zijn 2e te gaan? Lijkt mijn gaaf avontuur zo samen met mijn vader.
t is eigenlijk een beetje naar boven komen drijven doordat ik meerdere mensen in de DTA er al wel eens over heb gehoord. Die hadden t op hun Bucket-list staan… En toen Hessel er zo over begon en we gingen struinen op t internet kwamen we best behoorlijk wat blokhutten etc tegen die eigenlijk voor meer dan 2 personen geschikt zijn/lijken. Toch betaal je daar per accomodatie en niet per persoon. Omdat de reis niet niets kost, leek het me handig om te informeren en mogelijk te combineren.
Maar natuurlijk blijft de mogelijkheid voor iedereen om ieder je eigen gang te gaan bovenaan staan.
Alles is nu nog in een orientatie-fase en dus kunnen we kijken hoe we e.e.a. zouden kunnen inpassen. Als ik toch met de zijspan ga, is er ook ruimte om wat meer bagage mee te nemen (tent, slaapzakken, kookspulletjes etc.), en dus ook het verblijf daar weer wat flexibeler en goedkoper te maken. Daarnaast is Hessel nog onervaren en het 125-cc-motortje niet al te sterk. Zware koffers en/of een berg bagage achterop is dan geen pluspunt.
Voor wat betreft eventuele DTA-geinteresseerden…
Daar waar mogelijk dus: samen doen,
Daar waar nodig: elkaar helpen
en
Daar waar gewenst: ieder zijn eigen plan/reis!