• 15 april 2026 om 11:14

In juli gaan we weer een weekend naar de Ardennen. Er is wat discussie over welk weekend precies maar de keuze lijkt te zijn gevallen op 10–12 juli. 26-28 juni ging niet, want is het laatste weekend van de hotelweek. Ik ben niet bij het hotelweekend en dus maakt het mij niet uit wanneer het Ardennen weekend plaats vind. Het is wel zo dat de mensen die met de hotelweek meegaan en naar het Ardennen weekend willen dan de hotelweek met een tent achterop zouden moeten rijden. Denk er even over na.

• 16 april 2026 om 09:44

Definitieve datum is nu toch 10 t/m 12 juli?

• 16 april 2026 om 20:00

Ja dat is definitief.

• 22 juni 2026 om 18:15

Nog even over het Ardennenweekend, gaarne voor einde juni opgeven aangezien ik aan de camping door moet geven met hoeveel mensen we komen.

• 29 juni 2026 om 15:09

Herinneringsmeel zojuist verstuurd, check your inbox.
    Het wordt warm, maar temp blijft -vooralsnog- onder de 30* en koelt ’s avonds lekker af.

• 2 juli 2026 om 13:42

Er is een kink in de kabel gekomen.. áls ik al kom, moet ik zaterdag alweer naar huis..

• 2 juli 2026 om 16:43

Nog even een vraag, als je leuke routes hebt voor het Ardennen weekend, graag delen.

• 5 juli 2026 om 10:54

Onderstaand berichtje ontving ik van een van de leden

… Hey Frank,

Het forum resgeert een beetje vreemd: mijn bericht zie ik niet geplaatst worden, en bij een 2e poging een mededeling dat het een dubbel bericht lijkt.

Daarom voor de zekerheid ook nog even zo:

Goehdemôgge,

Wat zijn de aanreisplannen voor het weekend? Ik woon in Vught en zou t wel leuk vinden met een groepje die kant op te gaan. Ook om in elk geval vanaf Luik of Huy (t is maar hoe je Martelange aan wilt vliegen) een mooie route uit te zetten.

ik hoor t graag en wil evt ook de route wel maken.

voor t offrouden op locatie heb ik op Wikiloc 2 suggesties gevonden. Op enige maar te overbruggen afstand: Bij La Roche en in Luxemburg

https://loc.wiki/t/184882724?h=8z9oyxy3z7&wa=so&la=nl (Offroad tour ivo La Roche en Ardenne)

https://loc.wiki/t/54973523?h=8z9oyxy3z7&wa=so&la=nl (Mooie route door Luxemburg met doorwading)

Met vriendelijke groet, Ronald/RocketRonnie …

• 5 juli 2026 om 15:23

Hallo,

Voor het ardennenweekend volgende week, zijn er ook deelnemers die uit de regio Den Haag/randstad komen, woon zelf in Voorburg.

Is het een idee om ergens af te spreken om gezamelijk te rijden, zo ja waar spreken we dan af en hoe laat.

Hoor het graag, zin in!

Groetjes,

Pieter

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door TedjevanEs.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door TedjevanEs.
  • 5 juli 2026 om 19:52

He Ronald, Bedankt voor je Offroad routes en samenrij suggestie, Ik kom uit richting Nijmegen en zou bv. vanuit Echt wel samen willen / kunnen rijden. Als je mooie secundaire route weet vanaf daar naar Luik en verder, graag !

We zullen / kunnen ook nog de andere afwachten. Hoe laat wil jij vrijdag ongeveer aanrijden?

Grt. (PD-)Oscar

• 5 juli 2026 om 22:46

Hey Oscar, dat is een goed idee. Elke tijd is wat mij betreft goed, maar misschien is 9 uir een goed idee? Het wordt heet en zo hebben we de hele dag nog voor ons? Misschien even een Whatsapgroepje aanmaken?

• 6 juli 2026 om 07:27

Doen we en Ronald heeft al WA groepje aangemaakt zag ik vanochtend…Nog aantal mensen toevoegen of had jij ook nog zo’n plannetje @janrad?

• 9 juli 2026 om 23:00

door omstandigheden moet ik helaas afmelden  ,  met vr,groet  teun