-
Hoi, even mezelf voorstellen: ik ben Richard Versnel, 49 jaar, getrouwd met Miranda en heb 2 kinderen: Thijs en Jesse. Ik woon in Wormer en mijn motorrijden begon in 2005.
Al een tijd was ik fan van de Ténéré. Met 0 offroad-ervaring vond ik deze motor al helemaal fantastisch. Op een gegeven moment heb ik een proefrit gemaakt en toen was de knoop snel doorgehakt: het plan om deze motor aan te schaffen stond vast. Dit jaar heb ik mijn droommotor kunnen aanschaffen en ben inmiddels het een en ander aan het monteren voor bescherming en de mogelijkheid tot bagage.
Ik zou het erg leuk vinden om met anderen over deze passie te praten en ervaringen te delen. Ik ben op zoek naar een offroadcursus, tips zijn van harte welkom. Misschien lukt dit binnen DTA, of anders met wat tips van andere leden. Voorlopig blijf ik vooral op de verharde wegen, maar met wat meer ervaring in de benen hoop ik dat straks ook wat vaker van de verharde wegen af te gaan.
Laatst heb ik wat kampeerspullen gekocht, en wat is er toch veel mogelijk tegenwoordig! Leuk om dat allemaal uit te zoeken. Dit weekend ga ik voor het eerst drie dagen op motorvakantie, richting een camping in Luxemburg. Maar eens zien wat ik ervan vind… en misschien kom ik zondag terug en heb ik de smaak te pakken!
Laatst raakte ik in een motorwinkel in gesprek met een meneer over de Ténéré, hij gaf mij de tip om eens bij DTA te kijken. Ik heb de site bekeken en heb mij meteen aangemeld!
Ik hoop al snel een van de DTA-evenementen te kunnen bezoeken, om jullie te ontmoeten, ervaringen uit te wisselen en misschien wat mooie routes te ontdekken. Tot dan!
-
Hoi Richard,
Fijn dat je aanmelding alsnog gelukt is, welkom bij onze gezellige club!
Leuk ook dat je je droommotor hebt kunnen aanschaffen, we gaan ‘m zien op 1 vd evenementen.
Tot dan.
-
Welkom Richard!
-
Hoi Richard, leuke intro. Benieuwd of de smaak van motorrijden en kamperen is bevallen.
-
Leuk Richard, hopelijk tot snel
Gaanwenogwatleuksdoen?
-
Hoi,
Nou, vorige week inderdaad voor het eerst, en ik vond het super leuk. Ik heb zo’n 1000 km gereden van vrijdag tot en met zondag, via het Drielandenpunt naar België, door Luxemburg naar mijn eerste camping. Op zaterdag heb ik een andere locatie opgezocht in de Eifel.
Dit wil ik vaker doen. Ik rij wel gewoon op de weg, omdat ik nog geen offroadervaring/-cursus heb gedaan.
Ik zag bij de events dat DTA Back to Basic ook een weekend heeft gepland, maar omdat ik nog geen offroadervaring heb, is dat misschien nu nog niet geschikt voor mij.
-
Offroadervaring is niet nodig. Er is ook een onroadrit. En je hoeft helemaal niet te rijden, je kan ook gewoon hout hakken, vuur stoken, koffie zetten, dooie beesten verbranden, relaxen, generatorset aan de gang krijgen, jacuzzi heet stoken e.d.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.