• 3 maart 2026 om 19:38

Veel belangstelling voor de Sauerland midweek. De kamers van de optie heb ik al vastgelegd en ik ben bezig met het hotel voor nog een extra 1-persoonskamer voor JW. Rob wil graag een kamer met zijn maatje Paul, maar Paul heeft zich nog niet aangemeld.

• 4 maart 2026 om 00:57

Bedankt Jan, leuk dat t lekker snel vol zit.

Ze zei dat ze totaal 7 1pk’s heeft, als ze er nu ineens toch nóg 1 heeft… hmm.. ben benieuwd  😀

• 5 maart 2026 om 13:52

Een 1 persoonskamer indien beschikbaar anders meerpersoons. Greets, Addy.

• 11 maart 2026 om 11:51

Het probleemtje is al opgelost? Paul staat aangemeld.

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door RobWens.
  • 11 maart 2026 om 17:22

Verrassend van Paul. Heb het vanmiddag toch nog kunnen regelen met een extra kamer.

• 11 maart 2026 om 17:27

Hotel midweek is geregeld. We gaan met 12 personen en hebben hiervoor 8x een 1-perssonskamer en 2x een 2 persoonskamer. Deelnemers hebben een email ontvangen met de deelnemerslijst en de hotelbevestiging. Heb je geen email ontvangen, dan graag een bericht naar mij of op dit forum.

• 13 maart 2026 om 14:03

Top geregeld weer Jan, bedankt voor tijd & moeite!

• 3 juli 2026 om 11:27

De hotelweek zit er weer op!

Een heel leuke en ook best wel warme week int Sauerland, lekker gereden, gezwommen, gedronken, gelachen en (ijs) gegeten.

Onze start in Duiven liep wat vertraging op door het zoeken naar een remblokje uit de voorremklauw van Philip’s T7.. huh, wtFuck. Daar moest natuurlijk eerst een nieuwe voor gevonden worden, maar alle motorzaken op de route gesloten op maandag. Gelukkig bracht een belletje naar Ferry uitkomst, die trok ‘gewoon’ een setje uit zijn voorraadkast (TOP!). Zo werd thv. de 2e rotonde in Wehl de boel compleet gemaakt en kon er weer met alle blokjes tegelijk geremd worden (das toch wel een fijn gevoel als Philip achter je zit… 😉).

Verder alles prima verlopen en weer lekker genoten!

Special thanx to;
    – JanTT, voor het wederom organiseren
    – iedereen, voor een supergezellige week

Paar foto’s in het album.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door Frank.