• 24 november 2025 om 11:04

Het zal waarschijnlijk niets meer uitmaken, onderweg ergens in het buitenland

Maar gestolen van 23 op 24 feb (vannacht dus). 72-MZ-GG Ténéré World Raid
    Hier een laatste foto ter herkenning

World Raid

4000km mijn plezier en trots in de enige juiste kleurstelling.
    Details om te herkennen Barkbusters met daglicht rijverlichting
    Een HP Course SP1 uitlaat in Enduro style (high mount dus).

Valbeugels, kofferrek enz enz enz .

Enfin middenbok die klaar ligt en knipperlichten kunnen er dus niet meer op.
    2 ART-4 sloten en aan een andere motor gekoppeld zegt dus niets.

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door Ollie.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 4 weken geleden door Frank.
  • 24 februari 2026 om 11:16

Tjees Olav, daar heb je niet lang plezier van gehad.

wordt het weer een nieuwe WR?

• 24 februari 2026 om 13:12

Nou laten ze eerst maar eens uitkeren…. verzekeringen betalen als eerste en of je alles terug krijgt en hoe snel. Kan wel enkele maanden duren geeft men gelijk aan.

Maar bij de motorzaak wel gezegd als die blauw/gele er nog is dan is die van mij (dus ja weer een WR).

• 24 februari 2026 om 13:26

Triest man, er zijn altijd kl**tzakken die niet met hun poten van andermans spullen kunnen afblijven. Stond de WR buiten voor de deur of binnen ?

• 24 februari 2026 om 20:10

Jeetje wat ontzettend zuur zeg! Hopelijk kun je snel een vervanger uitzoeken.

• 24 februari 2026 om 22:02

He wat klote man!

Hoop dat je r een beetje goed en snel uitkomt financieel en weer wat moois kunt kopen!

• 25 februari 2026 om 07:24

Wat vervelend zeg!

• 25 februari 2026 om 17:55

Klote. Ze moeten van andermans zooi afblijven.

• 26 februari 2026 om 10:12

Alles is ergens goed voor. Toen mijn XT600 3TB voor de derde keer gestolen was (3x in Amsterdam) heb ik met het geld van de verzekering een z.g.a.n. XTZ660 3YF gekocht.

• 12 juni 2026 om 12:37

Even een Update
    Mmm, ik heb dus geen “attentie” gekregen van jullie reacties op mijn berichtje. Nou bij deze bedankt voor het medeleven en…….

Een echte update!

Nu een mooi bericht, ik ben gisteren gebeld door de politie uit Utrecht, hij is terecht!
    Nu heb ik er afstand van gedaan en staat er een nieuwe klaar, maar ik ben blij dat er iemand is opgepakt.

Hij is nog heel, rijdend en zonder al te veel schade opgepakt (inclusief bestuurder), dus de verzekering kan zijn schade heel goed beperken.
    Hoe dan? Rijdend door/omgeving Utrecht, vals kenteken, ongeval veroorzaken en doorrijden. Politie in achtervolging en gepakt.
    Zaak wordt nog verder uitgezocht over diefstal bij mij, inzet (activiteiten) van deze motor door de bestuurder en de heling.

Gedachten draaien door, plofkrakers komen vooral uit dat gebied, een of andere topcrimineel en zijn naasten komen ook daar vandaan……

• 14 juni 2026 om 20:06

Ha, heb je tenminste genoeg geld van de verzekering terug?

Als ja, kom je lekker op de nieuwe WR uit. Beetere veering en veel mooiere kleuren.

• 17 juni 2026 om 23:29

Hey goed man!

Goed onderhanden nemen die gasten. In India laten ze ze een paar uur later ook weer gewoon vrij, maar dan wel met 1 hand minder dacht ik.. tis maar een hint he..

• 19 juni 2026 om 14:40

Ha, heb je tenminste genoeg geld van de verzekering terug? Als ja, kom je lekker op de nieuwe WR uit. Beetere veering en veel mooiere kleuren.

Geld terug en er staat een nieuwe (over jarige) IconBlue klaar, alleen nog aan het stoeien om een hem verzekert te krijgen. Tussenpersoon werkt niet meer zonder kenteken en met kenteken moet ik hem snel verzekerd hebben zonder dat ik weet of hem zonder al te veel eisen kan verzekeren.

En een nieuwe? Nee bedankt een Ténéré moet gewoon blauw/geel zijn (als ik dat kan krijgen).
    Oké paar dingen beter op dit modeljaar maar ook een paar keuzes waarvan ik denk “had dat nou niet beter gekunnen?
    En de Euro 5+ gooit onderin de powerband (naar mijn mening) ook wat roet in het eten.