-
Zondag 02 augustus wordt de Bouwvakrit verreden. De rit gaat over dijkjes, binnenwegen, bruggen en drempels.
Volgens de laatste verwachtingen blijft het overdag lekker droog.Check de agenda, na inloggen vind je daar extra info en kun je je gelijk opgeven.
-
Hoi, krijgen we nog een GPX bestandje van de route zondag? Gr.Jan
-
Hoi Motormuus,
Ik lees in het agenda item van de Bouwvak rit dat je een .GPX zou kunnen krijgen als je een mailtje naar TTRAP stuurt.
Heb ik net ook gedaan.
Als het niet gaat volgens verwachting, ben je met een nieuw avontuur begonnen.
-
Hoi, krijgen we nog een GPX bestandje van de route zondag? Gr.Jan
Hoi Motormuus, Ik lees in het agenda item van de Bouwvak rit dat je een .GPX zou kunnen krijgen als je een mailtje naar TTRAP stuurt. Heb ik net ook gedaan.
Oeps motormuus, dat kost je een rondje/ijsje!
-
Helaas heb ik een technisch probleem met mijn T7 en ws zijn de onderdelen niet binnen voor zondag, dus heb ik me afgemeld..
Gr. Jan
-
Helaas heb ik een technisch probleem met mijn T7 en ws zijn de onderdelen niet binnen voor zondag, dus heb ik me afgemeld.. Gr. Jan
Hey Jan,
Wat is er mis mee, misschien kunnen we je opt forum of in app helpen?
-
Helaas niet Frank, ik wacht op nieuwe onderdelen nl nieuwe carterbescherming van Rtech.
-
<p style=”text-align: left;”>Carter bescherming heb he niet nodig bij een verharde toertoch hoor</p>
-
Ik zie 15 aanmeldingen.
Mooie opkomst Jan
-
Zo, weer thuis.
Was een leuke dag.Begon met een koffiestop bij mooi, nieuw pand van Adventure Bike van Arnold.
Daarna lekker gereden, balletje mosterd naar binnen geslagen én natuurlijk aan 🍨 gelikt..😋
Jan bedankt voor organiseren, allemaal bedankt vd gezellige dag! 👍🏼👋🏼
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.