• 1 juni 2026 om 18:25

Was je al even langsgeweest, en zo ja.. was het wat (oa. ook qua offroad)?

• 20 juni 2026 om 19:13

Update 19/6 ’26.

Nieuwe locatie gevonden, zie top van topic.

• 22 juni 2026 om 15:12

Update 20/6/2026 Nieuwe locatie gevonden. Dit jaar gaan we ‘back to basic’. Onze ‘oude locatie’ wordt gewijzigd/verbouwt waardoor deze niet meer aan onze wensen kan voldoen, gelukkig hebben we een nieuwe gevonden en wel een privé bos…! Omdat het nu net wat te ver lopen is naar Ria’s eetcafe, moesten we daar ook een alternatief voor vinden en dat is gelukt. Zie voor info de agenda en geef je daar alvast op.

“Back to the basic” klinkt allemaal leuk maar er zijn toch steeds meer mensen die behoefte hebben aan dat kleine beetje comfort wat er nu gemist wordt. Geen idee of er een mogelijkheid is om bij de locatie een hut of zo te huren maar als dat niet zo is werp je voor een aantal mensen toch een barrière op.

• 22 juni 2026 om 16:53

Hé ouwe, gewoon je tentje meenemen en lekker comfortabel op je luchtbed liggen. Btw we kunnen wel een heet bad voor je klaarstomen.

• 24 juni 2026 om 09:04

Het gaat niet zozeer over mij Fred en dat weet jij ook wel.

• 24 juni 2026 om 10:29

Alternatief dan zaterdagochtend vroeg komen en ‘s-avonds laat weer naar huis.

• 24 juni 2026 om 11:21

Misschien is het goed om even wat preciezer aan te geven welke voorzieningen er wel zijn op het terrein of geregeld gaan worden. Zo kan iedereen een goede afweging maken voor zichzelf. Stromend water bijvoorbeeld??

Persoonlijk vind ik het leuk, maar ik steun Jan in de mening dat hiermee onbedoeld wel een groep uitgesloten wordt voor dit evenement.

• 24 juni 2026 om 13:47

Stromend water uit eigen bron. Is gewoon drinkbaar zelfs. We hebben al diverse malen een testtreffen gehad daar en dat is heel goed bevallen.

• 29 juni 2026 om 15:17

Update 20/6/2026 Nieuwe locatie gevonden. Dit jaar gaan we ‘back to basic’. Onze ‘oude locatie’ wordt gewijzigd/verbouwt waardoor deze niet meer aan onze wensen kan voldoen, gelukkig hebben we een nieuwe gevonden en wel een privé bos…! Omdat het nu net wat te ver lopen is naar Ria’s eetcafe, moesten we daar ook een alternatief voor vinden en dat is gelukt. Zie voor info de agenda en geef je daar alvast op.

“Back to the basic” klinkt allemaal leuk maar er zijn toch steeds meer mensen die behoefte hebben aan dat kleine beetje comfort wat er nu gemist wordt. Geen idee of er een mogelijkheid is om bij de locatie een hut of zo te huren maar als dat niet zo is werp je voor een aantal mensen toch een barrière op.

Er zijn geen (betere) alternatieven binnengekomen Jan..

• 30 juni 2026 om 11:43

Laat ook maar, ik ben er sowieso niet bij dit jaar.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door JANRAD.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door JANRAD.
  • 15 juli 2026 om 21:53

Hoi allen,

Vandaag was ik beroepsmatig voor een videoshoot op buitenplaats de Luwte

https://www.buitenplaatsdeluwte.nl/

Zou dit een geschikte locatie kunnen zijn voor het jaarlijkse clubtreffen? Volgens mij hangt er een relaxte sfeer en er is zelfs een groepsaccommodatie. Daarnaast zijn alle faciliteiten aanwezig in een mooie omgeving.

• Deze reactie is gewijzigd 3 dagen, 6 uren geleden door Dipstick.