-
Hierbij het beloofde berichtje als samenvatting van het Ardennen Weekend.
Allereerst wil ik, waarschijnlijk namens alle aanwezigen, Jan(Rad) bedanken voor de organisatie van het weekend. Dank je wel!
Last minute besloot ik mee te gaan, dat was een goed én vooral leuke keuze. Vrijdag verzameld bij de Shell in Born met een kleine groepje en vanuit daar via een super route naar Martelange in Luxemburg gereden. Ronald kende dit gebied op zijn duimpje en wist zowel de mooie routes te rijden als de bezienswaardigheden aan te wijzen.
Aangekomen op de camping allereest onze tentjes opgezet en kennis gemaakt met de rest van de aanwezigen. Leuk om een gezamenlijk hobby zo te kunnen delen. Het was wel enorm warm, dus de biertjes waren welkom ter verkoeling! De pizza op de camping scheen overigens ook een upgrade te hebben gehad, die was prima. De camping zelf was trouwens ook goed.
Zaterdags super routes gereden door Luxemburg waarbij ook een stuk off road. Dat laatste beloofde veel om nog eens een keer terug te gaan. De combinatie on-road als off-road is toch wel heerlijk met zo’n Tenere!
Onvergetelijk was toch ook wel de weg-werkzaamheden waardoor Ronald zich niet liet verslaan(!!). Ter plekke werden nieuwe wegen gecreëerd, onder de arm van een kraan door of over de geluidswal, alles behoorde tot de mogelijkheden.
Zondags kon iedereen weer in eigen tempo naar huis. Zeker het eerst stuk door Luxemburg en de Ardennen zijn toch wel echt geweldig.
Het was leuk om op deze manier kennismaking te maken met de club!
Marlene, Pieter, Oscar, Ronald, Leon, en natuurlijk Jan bedankt voor het mooie weekend, het warme welkom en de gezelligheid!
Hopelijk tot snel!
-
Dank je Robert, het was inderdaad een leuk weekend. Wel warm maar goed te doen. Het is wel de laatste keer dat ik het Ardennen werken ” organiseer” dus wie zich geroepen voelt kan zich aanmelden.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.