Reageer op: Kris-kros weekend Zeeland
Home  »  Forums  »  Reageer op: Kris-kros weekend Zeeland

Home Forums Forum Kris-kros weekend Zeeland Reageer op: Kris-kros weekend Zeeland

• 28 mei 2017 om 20:01

Het krisscross in Zeeland weekend komt naderbij en de voorbereidingen zijn in volle gang.
    Ik moet slechts nog een oude (trap)fiets opscharrelen voor de afsluiter van de rit op zaterdag.
    Op 24-06-2017 om 14.53u is de waterstand 1.86m boven het n.a.p. bij de Neeltje-Jans alwaar wij het gaan doen als een hoog religieus vooraanstaand meneertje het wil.
    De route heb ik vanmorgen nog eens nagereden (Zeeland is g.v.d. mooi op een vroege zonnige zondagochtend in mei) ik heb welgeteld 1 stoplicht mogen encounteren onderweg … er zit een heuze haarspeldbocht in de route en een serieuse afdaling over een zeehondenpaadje met gelijksoortige gebruikers die over het algemeen een duitse tongval hebben. Natuurlijk gaan we ook onverhard, die 750m mogen zeer bijzonder genoemd worden daar het het enige onverharde stuk in heel schoon Zeeland blijkt te zijn.
    Onderweg komen we weer langs pittoreske dorpjes waarvan zelfs de bewoners niet weten dat ze er wonen.
    Bijgevoegd een impressiefototje zoals ik dat gisteren heb mogen waarnemen van de lokatie waar de tent kan worden neergezet (bij mijn ouders in de tuin) als waar ook gegeten en gedronken wordt.
    Lunch op zaterdag moet je tijdens de rit zelf maar verzinnen, voor de rest is alles geregeld.
    U bent welkom vanaf vrijdagmiddag en mag weer gaan op zondag na het ontbijt.
    We hebben een muzikale ondersteuning op de achtergrond d.m.v. grammafoonplaten waardoor er wellicht een klein spontaan dansje waarneembaar zou kunnen worden ontwaard wellicht misschien.

Hopenlijk is het lekker weer.

meld je even aan i.v.m. boodschappen
    Wees welkom

• Spring naar toolbar