• 7 februari 2017 om 20:24

    Sehr geehrte Damen und Herren

    De Kris-kros rit in zeeland staat weer op de agenda, de datun staat nog een beetje verkeerd in de agenda maar zal spoedig aangepast worden, zeker als je trek hebt in mossels en oesters.

    Het gebeurt namelijk in juni en niet (mijn fout) in juli.

    Herzlichen Grüßen,

    Gijs

     

  • 8 februari 2017 om 21:52

    Heb de datum voor je aangepast.

    Nog ff een warm makertje voor de wat ouderen hier met beperkt geheugen:

  • 28 mei 2017 om 20:01

    Het krisscross in Zeeland weekend komt naderbij en de voorbereidingen zijn in volle gang.
    Ik moet slechts nog een oude (trap)fiets opscharrelen voor de afsluiter van de rit op zaterdag.
    Op 24-06-2017 om 14.53u is de waterstand 1.86m boven het n.a.p. bij de Neeltje-Jans alwaar wij het gaan doen als een hoog religieus vooraanstaand meneertje het wil.
    De route heb ik vanmorgen nog eens nagereden (Zeeland is g.v.d. mooi op een vroege zonnige zondagochtend in mei) ik heb welgeteld 1 stoplicht mogen encounteren onderweg … er zit een heuze haarspeldbocht in de route en een serieuse afdaling over een zeehondenpaadje met gelijksoortige gebruikers die over het algemeen een duitse tongval hebben. Natuurlijk gaan we ook onverhard, die 750m mogen zeer bijzonder genoemd worden daar het het enige onverharde stuk in heel schoon Zeeland blijkt te zijn.
    Onderweg komen we weer langs pittoreske dorpjes waarvan zelfs de bewoners niet weten dat ze er wonen.
    Bijgevoegd een impressiefototje zoals ik dat gisteren heb mogen waarnemen van de lokatie waar de tent kan worden neergezet (bij mijn ouders in de tuin) als waar ook gegeten en gedronken wordt.
    Lunch op zaterdag moet je tijdens de rit zelf maar verzinnen, voor de rest is alles geregeld.
    U bent welkom vanaf vrijdagmiddag en mag weer gaan op zondag na het ontbijt.
    We hebben een muzikale ondersteuning op de achtergrond d.m.v. grammafoonplaten waardoor er wellicht een klein spontaan dansje waarneembaar zou kunnen worden ontwaard wellicht misschien.

    Hopenlijk is het lekker weer.

    meld je even aan i.v.m. boodschappen
    Wees welkom

  • 12 juni 2017 om 22:03

    Ladies and Gentleman…
    WE GOT ‘M…

    Durven we eigenlijk nog wel? of zullen we dit hoogtepunt van de agenda schrappen en overgaan op sudoku voor de zaterdagmiddag activiteit.
    Nou heb ik reeds een lijntje uitgelegd naar Ab van Ab Motoren (alwaar een aantal jaren geleden de ALV plaatsvond) om zijn oude trialmotor te lenen voor wat balanceeroefeningen en hindernistackelvaardigheidsuitdagingen.

    EN..
    Ik heb mijn moeder zover gekregen dat ze een buikdansentertainmentdemonstratie (met bijpassende muziek) zal geven voor bij het kampvuur ter kompersatie van het ‘woefen’.

    Ik hou u op de hoogte.

  • 13 juni 2017 om 12:45

    Sorry Gijs.. Was er graag bijgeweest..

    Te Veel andere verplichtingen.. En nog beroerder.. VEEEEEEL minder leuk..

    Maak er weer wat moois van.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 14 juni 2017 om 22:16

    Ga nog wel mijn best moeten doen om te komen. Heb eigenlijks geen motor rijklaar staan. Op de sleuteldag te druk geweest met andermans motoren. Zelfs de altijd trouwe groene Su…ki is sinds afgelopen week spontaan een 1 cilinder. Maar die moet ik wel weer goed krijgen voor volgend weekend.

     

    Kom op mensen, was één van de hoogte punten van de Tenere activiteiten van 2 jaar geleden.

  • 15 juni 2017 om 21:16

    fred en jeroen nemen meestal de hele familie mee dus dan is er toch wel 20 mens.

    ik neem mijn zus mee .dus er mag nog een extra bordje bij.

    en hoezo buikdansen ter compensatie van het woeffen?

    als de oudjes gaan pitten kunnen we toch alsnog………?

  • 20 juni 2017 om 10:05

    ik ga heeeeuuulll erg mijn best doen om vrijdagmiddag/avond aan te schuiven (met de camper…  dat dan weer wel :-(   ) en helaas moet ik zaterdag – eind van de ochtend-  alweer vertrekken wegens teveel andere verplichtingen. Volgende keer zal ik mijn prioriteiten beter ordenen !

    En nou maar hopen dat t allemaal lukt.

  • 20 juni 2017 om 19:52

    Dank voor het vele proberen van de potentiele bezoekeres.

    Als er mensen zijn die graag de route willen ontvangen voor de rit, laat het even weten dan zal ik het .gpx bestandje sturen. het is altijd wel fijn om zelf de route te hebben. Het is volgens mij zeer ruk om met een te grote groep over ‘s heeren wegen te rollen.
    Dan.. de trailmotor is een feit en het weer ziet er ook wel redelijk uit.
    Aan de grammofoonplaten collectie is reeds het een en ander toegevoegd om de persoonlijke keus van de plaatjesopzetter (dat is iedereen) te kunnen verfijnen.
    Wellicht helaas voor sommigen worden nieuwerwetse volkszangers uit A’dam (met of zonder haar in het verleden of heden) niet ten gehore gebracht daar het wel gezellig moet blijven.
    As we speak is mijn moeder reeds een lapdance aan het instuderen , speciaal voor M. de W.
    Tot vrijdagavond of anders zaterdagochtend.
    Yeah.

  • 21 juni 2017 om 08:58

    Wij gaan het helaas vrijdagavond niet halen, dus tot zaterdagochtend.

  • 21 juni 2017 om 21:39

    Best wel belangrijk,

    Wat is moeder natuur af en toe toch wispelturig.

    Zojuist heb ik een telefoontje gekregen van mijn biologische vader met de mededeling dat mijn biologische moeder ziek op bed ligt, het ziet er naar uit dat rust in dit geval niet roest.
    Met andere woorden, we kunnen aankomend weekened niet terecht in de tuin van mijn ouders.. helaas…..maar..
    we kunnen terecht bij mijn broer (8 km van Bugh-Haamstede) en heeft genoeg ruimte om te camperen en eigenlijk is bijna alles even vrij om te bewegen (vuurtje, boeren e.d.)
    De tuin laat wat te wensen over dus een onderzijl onder je tent is een aanrader, de route die ik heb uitgezet is aan het eind van de straat op te pikken, er staat een Green Egg alhoewel die zwart is, er is plek op de zolder van de schuur (primitief maar slaapbaar), eigenlijk is alles wel primitief bij mijn broer incl. zijn haar.
    Alles bij elkaar verandert er niet veel behalve de lokatie.

    Schelpweg 1 4332LM Ellemeet
    hopelijk lukt het mij om de platenspeler te ontfutselen van mijn biologische ouders.

    Morgen meer nieuws,
    Gijs

  • 22 juni 2017 om 10:48

    Hoi Gijs.

    Even een vraag, die broer van jou, dat is toch wel een biologische broer he? Ik ben namelijk iedereen aan het vertellen dat ik een enorm biologisch weekeinde heb, maar nou het niet bij jouw biologische ouders is…….

    Oh ja moeten we nu al medelijden gaan krijgen met ene M de W.? Want ik neem toch aan dat die (al dan niet biologische) broer de lapdance zal overnemen?

    Tot vrijdagavond.

    Léon.

  • 22 juni 2017 om 12:40

    Vergeet ik helemaal het belangrijkste:

    Gijs, wens je moeder beterschap!

    Léon.

  • 22 juni 2017 om 20:35

    Ik ben van plan zaterdag richting Zeeland te komen dus de toertocht doe ik waarschijnlijk niet mee. Heeft te maken met de verjaardag van mijn moeder die zaterdag haar 97e verjaardag gaat vieren. Zal wel geen knalfeest worden maar moet daar wel even bij zijn natuurlijk. Ik kom wel voor de BBQ op zaterdag.

  • 22 juni 2017 om 21:45

    dat andere adressie… daar kan ik vast met een harde aanloop prima een eind de tuin inrossen met mijn 2400-kilo camper… Maar de vraag is dan… zal ik de rest van de avond, nacht en zaterdagochtend dan mijn niet-genoten zandhaas-dienstplicht kunde moeten aanwenden om de klei ronde de marginaal aangedreven voorwielen opzij te scheppen?  Want eigenlijk kom ik voor de maaltijd, t woefen, t bier – en als t echt niet te ontlopen valt- de gezelligheid…