Reageer op: Hulp gezocht bij afstelling carburateur ...
Home  »  Forums  »  Reageer op: Hulp gezocht bij afstelling carburateur XT350

Home Forums Forum Hulp gezocht bij afstelling carburateur XT350 Reageer op: Hulp gezocht bij afstelling carburateur XT350

• 18 november 2016 om 09:28

De tank is nooit helemaal leeg geweest. Niet leeg gehaald en niet leeg gereden. Omdat de carburateur bij het uit elkaar halen (voor het vervangen van de onderdelen) mooi schoon was, heb ik ook niet het idee dat er vuil in de tank zit.

De motor startte altijd al moeilijk koud, vanaf het moment dat ik hem gekocht heb. Eenmaal warm kon ik hem met 1 keer kicken aan de praat krijgen. Rijden ging eigenlijk altijd prima. Althans, ik heb nooit gemerkt dat dat misschien niet helemaal 100% was.  Heb de motor door een motorzaak na laten kijken en heb vervolgens op hun advies de genoemde onderdelen zelf vervangen. De situatie daarna was eigenlijk onveranderd. En toen kwam de bewuste sleuteldag. Nu is het stukje historie compleet.

Als iemand me wil helpen, heel graag. Anders zet ik m binnenkort op de trailer richting motorzaak, maar ik hoop die kosten te kunnen besparen.

• Spring naar toolbar