• 9 juni 2023 om 15:14

    Van 18-20 augustus wordt er een groot treffen georganiseerd, ter ere van het 40 jarige bestaan van onze Ténéré!
    De organiserende club knoopt er gelijk hun eigen 30-jarig bestaan aan vast.

    Mocht je er naartoe gaan, zorg dan dat je de 15e september weer terug bent voor ons eigen treffen!

    Meer info kun je vinden op http://www.tenere.ch

    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 4 weken geleden door Frank.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 11 juni 2023 om 15:03

    Goh, is het al 10 jaar geleden dat ik daar was.

    Was leuk om teneristen uit heel Europa te ontmoeten.

    Hoeveel zou een broodje hamburger nu kosten? 10 jaar geleden betaalde je daar al €8 voor.

    Ik vond de swiss club vooral een club met een winstoogmerk.

     

  • 14 juni 2023 om 13:04

    Minimaal 2 (corona) jaren bij je gedachten optellen..

    Ik weet nog dat ik de eerste keer naar Italië ging en in Zwitserland wat wilde eten, eerst 2 cappuccino besteld met een gebakje en daarna maar eens de menukaart bekeken…. Het is bij de cappuccino gebleven!

    Maar -eerlijk is eerlijk- op de afgelopen jaarbeurs konden ze er ook wat van!

  • 19 juni 2023 om 23:16

    Klopt Raymond; we waren toen met ongeveer 20 man van de DTA. Was best leuk. Klopt Raymond; voor ons is alles duur in Swiss maar je mag je zak met aardappelen meenemen hoor!

    5 jaar daarvoor was er in Luxemburg een 25 jarig Treffen. DTA was er toen met 30 man. Grootste club. We stalen de show op de parade.

    Ooit had ik het idee om in Nederland het 40 jarig bestaan van de Tenere te organiseren…..

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 20 juni 2023 om 12:22

    De kosten staan op de site van de organisatie, ik vond het zelf best vergelijkbaar met NL op dit moment. Afgelopen jaar was lunchen op de berg net zo duur als in het centrum van Breda.