• 4 augustus 2016 om 05:46

    De rit wordt (deels) gesponsord door de club en je mag best een keer op mijn kosten tanken.

    oja, ik ga dus ook mee zondag

  • 4 augustus 2016 om 13:16

    de Velsertunnel is overigens gesloten, houdt hier rekening mee als je naar het startpunt rijdt

  • 4 augustus 2016 om 14:53

    Vincent betaalt de benzine? Joooo, dan ga ik ook mee! Samen met Erna maar we doen wel samen met één tank hóór… !

    Marcel mag ik ook de route?

  • 4 augustus 2016 om 17:58

    jammer barbera.volgende keer maar dan.heb je de staatsloterij gewonnen vincent?

  • 4 augustus 2016 om 18:14

    voor het geval dat we iemand kwijt raken.
    de lunch is in schagen,markt 15.
    hotel bar,rumors.
    het is het komende weekend popweekend op die plek in schagen dus het kan druk zijn.en daardoor kon ik ook geen tafel reserveren.maar er zijn veel terrassen dus het moet vast wel lukken om wat plaatsen te vinden .en het wordt vast gezellig.

  • 5 augustus 2016 om 03:33

    Hoi,

    Ik ga ook mee, met twee andere leden uit Leiden
    Als het kan zou ik de route graag vooraf per mail ontvangen.

    Ik zie zo 123 geen starttijd, hoe laat verzamelen / vertrekken we?

    Tot zondag!
    Sander

  • 5 augustus 2016 om 05:24

    jammer barbera.volgende keer maar dan.heb je de staatsloterij gewonnen vincent?

    nee hoor, maar ik vind het jammer als iemand niet mee kan omdat twee tientjes voor de benzine net ff te veel is

  • 5 augustus 2016 om 06:21

    Bedankt voor je aanbod Vincent, dat vind ik echt super van je, maar ik voel me bezwaard om het aan te nemen. Heb deels wat tegenslagen gehad (o.a. dierenarts voor mijn beestjes) maar ook zeker geld uitgegeven aan leuke dingen (lees; een andere motor voor het offroad rijden :woohoo: ) waardoor ik nu gewoon even rustig aan moet doen.

    Bij het treffen in september ben ik er gewoon weer gezellig bij! Jullie heel veel plezier zondag!!

  • 5 augustus 2016 om 06:36

    Bedankt voor je aanbod Vincent, dat vind ik echt super van je, maar ik voel me bezwaard om het aan te nemen. Heb deels wat tegenslagen gehad (o.a. dierenarts voor mijn beestjes) maar ook zeker geld uitgegeven aan leuke dingen (lees; een andere motor voor het offroad rijden :woohoo: ) waardoor ik nu gewoon even rustig aan moet doen.

    Bij het treffen in september ben ik er gewoon weer gezellig bij! Jullie heel veel plezier zondag!!

    Willen wij natuurlijk wel weten wat voor off the road motor je hebt gekocht

  • 5 augustus 2016 om 08:03

    Willen wij natuurlijk wel weten wat voor off the road motor je hebt gekocht

    Ik ben een beetje aangestoken door die andere lange dame (ik noem geen namen ) dus het is een DRZ400 geworden. Een behoorlijk stuk hoger dan de XT350 en 10 jaartjes jonger. Onder XT leg ik de oude bandjes weer terug en die wil ik dan gaan gebruiken voor woon-werk.

    [attachment=1489]image.jpeg[/attachment]

    [attachment=1490]image_2016-08-05.jpeg[/attachment]

  • 5 augustus 2016 om 12:29

    Hey, leuk. Even testen of de brommer het weer goed doet :laugh: Graag ontvang ik ook de route voor de GPS.

  • 6 augustus 2016 om 13:15

    Ik zie iets over het hoofd waarschijnlijk maar hoe laat verzamelen we?

  • 6 augustus 2016 om 13:17

    vanaf tien uur zijn we welkom.bij lunchroom take a brake

  • 6 augustus 2016 om 13:42

    Hi Marcel,

    Als er een gps route beschikbaar is ontvang ik deze ook graag.

    Tot morgen!

    Sander