• 7 juli 2016 om 11:09

    In de agenda de geupdeetuh informatie over de zomerrit. *klik hier* Om het tijdens het ardennen weekend alvast voor te kunnen bespreken.

    Dit draadje kan gebruikt worden voor vragen, updates en aanvullingen.

    Aanmelden maar!

  • 7 juli 2016 om 18:01

    ik ga mee :laugh:

  • 13 juli 2016 om 18:03

    voor de twijfelaars. en mensen met vooroordelen over de wegen in noord holland.er zijn weer bochten in overvloed.bijna net zoveel als in de ardennen (dit weekend nog even vergeleken) ja ja het is echt waar. niet vergeten 7 augustus

  • 14 juli 2016 om 14:46

    Ik ga ook mee, lijkt me weer gezellig mensen !

  • 14 juli 2016 om 15:48

    Leuk, bochten rijden, ik ga mee!

  • 25 juli 2016 om 03:04

    Ik ga mee. Voor mij de eerste keer.
    Hoe rijden jullie die rit, in groepjes met voorrijder?
    Heeft alleen de voorrijder dan de route of is er een GPS route of papieren route beschikbaar?
    Ik zie ook nog geen starttijd in de agenda. Volgt er nog meer info? Ik weet dat het mooi rijden is in Noord-Holland, heb er al diverse keren een rit gereden met andere club waar ik lid van ben. Inderdaad veel bochten te vinden. Laatste keer ook Tessel meegenomen.

  • 29 juli 2016 om 22:40

    Ik ga mee. Voor mij de eerste keer.
    Hoe rijden jullie die rit, in groepjes met voorrijder?
    Heeft alleen de voorrijder dan de route of is er een GPS route of papieren route beschikbaar?
    Ik zie ook nog geen starttijd in de agenda. Volgt er nog meer info? Ik weet dat het mooi rijden is in Noord-Holland, heb er al diverse keren een rit gereden met andere club waar ik lid van ben. Inderdaad veel bochten te vinden. Laatste keer ook Tessel meegenomen.

    Ik ben er zelf niet bij… zit tot 20 augustus in Japan. Vanaf maandag vakantie en dan motoren huren en rondtrekkenhier

    Maar je vraag kan ik niet beantwoorden dus..

    Marcel?

  • 30 juli 2016 om 17:43

    ik kan de route opsturen naar iedereen die hem wil. iedereen is vrij op te rijden hoe hij,of zij dat zelf wil. maar er zijn maar zes aanmeldingen.dus ik denk dat we in een groep gaan rijden.
    lunchroom take a brake doet om tien uur de deur voor ons open.

  • 1 augustus 2016 om 07:53

    Hoi Marcel wil je mij die geweldige route in NH sturen.
    En tot zondag.

  • 1 augustus 2016 om 19:11

    Bennerookbij!! Voor mij ook graag 1× de route voor gps…

  • 2 augustus 2016 om 06:08

    Ik ben er graag ook bij. graag 1x gps route. Thanks

    NB: Beetje off-topic. Afgelopen zondag deel van de promotor off-road route gereden (oost NL deel 2) na stevige regenbuien. Was af en toe best pittig om overeind te blijven….

    [attachment=1487]Knipsel.JPG[/attachment]

  • 2 augustus 2016 om 06:09

    Ik ben er graag ook bij. graag 1x gps route. Thanks

    NB: Beetje off-topic. Afgelopen zondag deel van de promotor off-road route gereden (oost NL deel 2) na stevige regenbuien. Was af en toe best pittig om overeind te blijven….

  • 2 augustus 2016 om 10:37

    Ingeschreven, 1x route graag, anders verdwaal ik :laugh:

  • 2 augustus 2016 om 14:36

    :laugh: ik breng je wel weer thuis hoor jacco als je de weg kwijt raakt.
    leuk dat er wat meer inschrijvingen zijn. hopelijk wordt het mooi weer.

  • 2 augustus 2016 om 18:15

    Moet lukken het mooie weer.

    [attachment=1488]Screenshot_2016-08-02-22-42-35.png[/attachment]