• 2 januari 2018 om 21:34

    De planning is begonnen, er wordt gespeculeerd over geschikte datums voor het jaarlijkse treffen bij de mannen van xt660.com. Vorig jaar een ontzettend leuk (zij het erg nat) treffen met deze gasten beleefd en zoals velen weten is er ook een hele kleine delegatie vanuit Engeland naar het DTA treffen afgereisd. Toen kwamen er ook wat geluiden dat het best leuk zou zijn om met een paar mensen van DTA die kant op te gaan.

    Als ik even kan, ga ik er in 2018 graag weer heen. Ik zal jullie in ieder geval in dit topic op de hoogte houden als er wat  meer bekend is.

    Linkje:

    https://www.xt660.com/showthread.php?t=27215

  • 3 januari 2018 om 21:53

    Top altijd goed, nieuw ideeen!

  • 4 januari 2018 om 09:43

    Tenere’s zijn gemaakt voor de woestijn, voor droge hete stoffige gebieden. Niet voor Engeland.

  • 4 januari 2018 om 20:00

    dat komt goed uit fred.je hebt toch geen tenere meer, dus je kan rustig mee.

  • 5 januari 2018 om 01:39

    Het zal je verbazen hoe goed zo’n Tenere het nog doet in Engeland.

  • 7 januari 2018 om 03:44

    Hey Fooks.

    Ben vorig jaar sept een maandje in Engeland geweest. Perfect land voor de tenere. Heb daar 4 dagen gekampeerd bij Haggs Bank in Alston tijdens een Meeting. Zag op hun forum dat ze daar misschien een treffen gaan organiseren. 1 dag offroad gereden met een klein groepje ( o.a. nog 3 tenere’s)

    Gebied is echt heel mooi om ritten te maken. Heb een filmpje van die dag gemaakt.

     

  • 28 april 2018 om 17:08

    Update!

    Datums van het XT660.com en locatie zijn bekend. Als je de tijd vrij kan maken is dit echt een aanrader met mooie route en heel toffe gasten en een hele gave sfeer, zoals het Ardennen- of Moezelweekend. Maar zonder luxe.

    Wanneer: 3-4 augustus (waarschijnlijk zondag 5 augustus inpakken en wegwezen) In dat geval kan ik wel en rij ik er op vrijdag naartoe, zo uit mijn nachtdienst.

    Waar: Hoogste pub van Wales. The Red Lion, Llanafan fawr, 01597 860204 langs de Beulah road.

    Wat kost het: Kamperen voor GBP 5 per nacht! Wel een wasbak voorhanden maar geen douche. Gatver, stinkend naar huis!

    Maar er gaan ideeën rond om ook een huisje af te huren voor die periode en de kosten te delen, dan kan er gedoucht worden.

     

    Nog een leuke bijkomstigheid: De britse Thumper Club heeft op diezelfde plaats en dezelfde datum ook zijn jaarlijkse meeting, voor nóg meer gezelligheid!

    —————————————————————————————–

    Geplakt van xt660.com:

    Update……………..

    Ok, thats the National Rally sorted. It will be at The Red Lion, at Llanafan fawr, 01597 860204 on the beautiful Beulah road. Dates are wknd 3rd and 4th August. Good beer and food in the pub, and some great roads for ride outs in the area. Camping is £5 a night, there are no showers, but there is a hut in the field with a toilet and sink.
    Now, the pub also rents out the cottage next door which obviously would have a shower etc. The cost to book the cottage would be £140 for both nights and it is currently available for those dates. What are your views on booking the cottage and splitting the cost amongst all of us, so we have full facilities. also we could then draw lots for who gets to sleep in a bed, for a bit of fun

    Put it in your diary and start planning.

    Cheers, Steve (die was vorig jaar bij ons op het Tenere Treffen)

  • 2 mei 2018 om 14:28

    Misschien ga ik wel mee. Ga alleen even bedenken of ik 800 km op 1 dag wil rijden of dat ik de reis ga splitten in 2 dagen.

  • 4 mei 2018 om 17:12

    Altijd leuk. Of je er 1 of 2 dagen over gaat doen is natuurlijk aan jou. Zelf haal ik het net tussen die vrijdag en de zondag dus ik rij in 1 dag heen en in 1 dag terug.

    Nog meer die durven?

  • 29 juli 2018 om 11:42

    De opkomst vanuit het XT660.com forum is dramatisch laag dit jaar. Het gaat gewoon door maar is wel een bittere pil voor Steve, die het heeft georganiseerd en vorig jaar ook op ons treffen was. Mijn plannen zijn nog steeds ongewijzigd, al ga ik nu alleen. Procentueel gezien is dan de Nederlandse opkomst gestegen naar zo’n 20%… Heb voor a.s. vrijdag de overtocht van 10:00 uur uit Duinkerken geboekt (en zondag die van 16:00 retour) Overtocht boeken kan nog steeds voor deze datums. Dus wie nog zin heeft in een leuk weekend met een schitterende on- of offroadrit in midden-Wales???

    Hopelijk maakt de opkomst van de Engelse Singles Rally nog veel goed. Voor het XT660-forum is dit de allerlaatste keer dat dit geweldige evenement georganiseerd wordt vanwege de belangstelling en het feit dat het forum op 31 december 2019 voorgoed offline gaat. Zo jammer…