• 30 augustus 2023 om 10:08

    Geen idee wat er aan de hand is maar de website is hopeloos traag, kan hier iets aan gedaan worden.

  • 30 augustus 2023 om 18:38

    Ja, een paar meer PK s zou leuk zijn. Carb beter afstemmen. Grotere zuiger erin, voor meer prestatie? Misschien iets voor de volgende sleuteldag.

  • 30 augustus 2023 om 21:06

    Iets met hosting, aantal processor cores en max bandbreedte.
    Wat zegt het contract?

  • 30 augustus 2023 om 22:34

    Ja helaas heel traag, wellicht DNA filtertje erin!?

  • 3 september 2023 om 10:35

    Is aan de orde geweest op de jaarvergadering 2023, uit verslag:

    7. Digitale commissie (Jouke, Norbert, Jonathan)
    Toelichting Jouke: geeft aan dat de site wel zijn langste tijd heeft gehad. Site is erg traag. Er is een financiële reservering voor vervanging gemaakt. Geeft een aantal opties voor alternatieven tov huidige site vorm.
    Voor een variant geeft Jouke nadere toelichting (website met combi app). Deze optie heeft de meerderheid (19 voor). Jouke gaat dit verder uitwerken icm bestuur.
    Hele nieuwe website is geen optie omdat de kosten te hoog zijn.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 3 weken geleden door Doper.
  • 3 september 2023 om 13:56

    Dit begrijp ik niet zo, zolang staat deze site er toch nog niet ? Het is een WordPress site en dus zou je zeggen dat er van alles aan te passen is. Je kan toch modules vervangen die de boel vertragen ?

  • 8 september 2023 om 16:27

    He Jan, ik zie je berichtje nu pas!

  • 11 september 2023 om 22:59

    Dit begrijp ik niet zo, zolang staat deze site er toch nog niet ? Het is een WordPress site en dus zou je zeggen dat er van alles aan te passen is. Je kan toch modules vervangen die de boel vertragen ?

    Traagheid is meestal het probleem van de (maximale) bandbreedte en aantal cores i.c.m. geheugen (wat je als contract afneemt).

    Als het echt de website is en het is een WP site dan is dat wel om te bouwen….. maar niet door mij veel te druk met VERbouwen.

  • 2 oktober 2023 om 07:53

    Is aan de orde geweest op de jaarvergadering 2023, uit verslag: 7. Digitale commissie (Jouke, Norbert, Jonathan) Toelichting Jouke: geeft aan dat de site wel zijn langste tijd heeft gehad. Site is erg traag. Er is een financiële reservering voor vervanging gemaakt. Geeft een aantal opties voor alternatieven tov huidige site vorm. Voor een variant geeft Jouke nadere toelichting (website met combi app). Deze optie heeft de meerderheid (19 voor). Jouke gaat dit verder uitwerken icm bestuur. Hele nieuwe website is geen optie omdat de kosten te hoog zijn.

    Wordt er ook gekeken naar dit forum en een eventueel alternatief hiervoor? Bij een vorige ALV en op dit forum hebben meerdere mensen aangegeven dat een sneller forum erg fijn zou zijn. Ik houd er van om op internetfora te lezen over projecten van anderen, maar dit forum is zo traag en moeizaam dat ik er liever niet op zit.

  • 27 oktober 2023 om 15:59

    Geen idee wat er aan de hand is maar de website is hopeloos traag, kan hier iets aan gedaan worden.

    Hoi Jan/anderen,

    Soms is ie wel heel erg traag.
    Misschien dat de digitale commissie (hier of juist in een gesloten deel) wat info kan plaatsen..

  • 1 november 2023 om 14:11

    Is er aan de site gesleuteld?

    Het gaat allemaal ineens heel snel, binnen 4 sec een pagina geladen.

    Dat is al een hele vooruitgang.

     

     

  • 6 november 2023 om 15:08

    Is er aan de site gesleuteld? Het gaat allemaal ineens heel snel, binnen 4 sec een pagina geladen. Dat is al een hele vooruitgang.

    Echt? Dan denk ik dat we allemaal maar bij jou komen surfen…