• 2 december 2018 om 22:44

    Vandaag weer een top dag gehad.

    Dacht ondertussen wel alle paadjes te kennen maar toch weer een paar nieuwe leuke paadjes ontdekt.

    Thanks voor alle aanduwers  en aantrappers van mijn niet nader te noemen motor.

    En Jona (en ieder ander die deze dag mogelijk maakte) uiteraard bedankt voor het organiseren van dit feestje.

  • 4 december 2018 om 08:32

    Heb ook genoten van iedereen, blijft geweldige gelegenheid om het echte offroad rijden te ervaren en te verbeteren.

     

    Ps. Foto album aangemaakt

  • 4 december 2018 om 09:51

    Het was een super leuke en gezellige dag!

    Dank iedereen en natuurlijk Jonathan  voor het organiseren van deze perfecte locatie!

  • 4 december 2018 om 23:51

    Graag willen we ook plaatjes voor het Jaarboek, dus wil ieder die foto’s heeft die plaatsen op het Foto Album, waar Jonathan een Item gemaakt heeft !

    Gewoon gelijk uploaden svp !

  • 5 december 2018 om 20:44

    Inderdaad! Ik zag heel wat mensen filmen bij de cross proef, maar helaas nog niks van gezien!

  • 18 januari 2019 om 11:22

    Ik heb 11 filmpjes van mn telefoon weten te verplaatsen naar mn PC. Nu nog even kijken of het lukt ze hier aan te hangen.

    Upload errors, files te groot. Even bij het fotoboek kijken of het daar lukt.

    Helaas .mp4 is not a valid file.

    Als iemand hints heeft over hoe een paar mp4-tjes te plaatsen houd ik me aanbevolen.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 3 maanden geleden door Floor.
    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 3 maanden geleden door Floor.
  • 18 januari 2019 om 17:25

    Kan je ze per mail naar mij sturen. Eventueel gebruik maken van wetransfer

     

    http://www.wetransfer.com

  • 20 januari 2019 om 17:28

     

    Beelden van Rolf, in kort filmpje gezet!

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 3 maanden geleden door TheHunter.
  • 21 januari 2019 om 11:44

    Gaaf om iedereen zo te zien rijden!!!

    Leuk filmpje Rolf/Jonathan!