• 10 december 2016 om 19:05

    Dames en heren, de vergunning voor het terrein in Havelte heb ik in mijn bezit maar ik ga niet mee. Het lijkt mij het beste als iemand de vergunning even bij mij op komt halen. Er zijn wat mensen die in en om Den Haag wonen. Geen idee overigens of je de vergunning ergens moet laten zien maar het lijkt me wel handig als je hem bij je hebt.

     

    Jan, als dit niet mocht lukken, heb je dan de mogelijkheid om de vergunning in te scannen, of desnoods even met je telefoon te fotograferen? Dan kun je hem op die manier met ons delen. Hebben we in ieder geval iets.

     

    En wat jammer dat je niet mee kunt.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Barbera.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Barbera.
  • 10 december 2016 om 20:03

    Hoi, Kan iemand me uitleggen wat de dag precies inhoudt? Dat is me niet helemaal duidelijk namelijk. VRO = Voorgezette Rijopleiding? (Krijgen we les?) Of staat het ergens anders voor? Misschien dat ik ook wil komen (als ik vervoer kan regelen, trailer-verhuurbedrijf is helaas alleen op zaterdagochtend open), maar ik wil even weten of het voor mij als beginner (en held op sokken) überhaupt te doen is om daar te rijden. Als ik achter een groep meer ervaren rijders aan moet rijden, gaat dat niet goed komen ben ik bang.

    Geen proleem, het is voor elke rijder te doen. En je kunt je ervaring vergroten. Alleen moet je niet achter bepaalde iemanden aanrijden….

    hahaha… en bedankt… :-p

    Ben er dit jaar ook weer bij… kijken of we weer een frisse duik kunnen nemen! Helaas deze week niet voldoende tijd gehad om de motor goed voor te bereiden… Heb alle vertrouwen in m’n trouwe machientje, dus het moet weer een dag kunnen worden voor de geschiedenisboeken…

    Shut up and ride!

  • 10 december 2016 om 20:37

    Dames en heren, de vergunning voor het terrein in Havelte heb ik in mijn bezit maar ik ga niet mee. Het lijkt mij het beste als iemand de vergunning even bij mij op komt halen. Er zijn wat mensen die in en om Den Haag wonen. Geen idee overigens of je de vergunning ergens moet laten zien maar het lijkt me wel handig als je hem bij je hebt.

    Jan, als dit niet mocht lukken, heb je dan de mogelijkheid om de vergunning in te scannen, of desnoods even met je telefoon te fotograferen? Dan kun je hem op die manier met ons delen. Hebben we in ieder geval iets. En wat jammer dat je niet mee kunt.

    Dit. Of staat er een speciaal hologram op oid?

  • 10 december 2016 om 20:38

    Dames en heren, de vergunning voor het terrein in Havelte heb ik in mijn bezit maar ik ga niet mee. Het lijkt mij het beste als iemand de vergunning even bij mij op komt halen. Er zijn wat mensen die in en om Den Haag wonen. Geen idee overigens of je de vergunning ergens moet laten zien maar het lijkt me wel handig als je hem bij je hebt.

    Jan, als dit niet mocht lukken, heb je dan de mogelijkheid om de vergunning in te scannen, of desnoods even met je telefoon te fotograferen? Dan kun je hem op die manier met ons delen. Hebben we in ieder geval iets. En wat jammer dat je niet mee kunt.

    Er is een foto van de vergunning met het contract nummer naar Dennis gestuurd dus dat gaat wel goed komen. Beter nieuws nog, Marlene heeft de originele vergunning bij zich dus alles gaat goed komen. Veel plezier met de VRO mensen.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door JANRAD.
  • 10 december 2016 om 21:20

    Dankjewel Jan!

  • 11 december 2016 om 18:33

    Het was weer een heerlijke dag spelen! Organisatie,  bedankt! Zodra er een album beschikbaar is,  zal ik een aantal rampen-foto’s uploaden… ?

    Shut up and ride!

  • 11 december 2016 om 22:41

     

     

    Was weer een mooi dagje. Ik zag de mannen van de marechaussee het terrein nog oprijden toen ik weg ging.

    Kwamen ze ff buurten?

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Kibbe.
  • 12 december 2016 om 00:18

    dubbel

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Paul.
  • 12 december 2016 om 00:19

    Lekkere dag geweest. Meteen maar even een filmpje in elkaar gesleuteld, maar dit maal eens een ander soort
    De goede beelden kennen we allemaal (ik had er ONWIJS veel). Echter, dit zijn alle strubbelingen die ik vandaag meegemaakt heb, de (uit)glijders, en een paar dikke actieshots.

  • 12 december 2016 om 00:36

    Goed te horen dat het leuk is geweest, kon er niet bij zijn vanwege een ontstoken kies en een nog niet helemaal in elkaar zittende XT.

  • 12 december 2016 om 10:30

    Wat was het weer genieten :). En leuk filmpje Paul

  • 12 december 2016 om 10:33

    Was weer een mooi dagje. Ik zag de mannen van de marechaussee het terrein nog oprijden toen ik weg ging. Kwamen ze ff buurten?

    Als ik het goed begrepen heb wou de marechaussee graag weten of wij daar bij de Vanessa bulten op de bus stonden te wachten.  Later hoorde ik dat ze sporen hadden gezien en hoopten iemand te kunnen pakken voor illegaal crossen, maar wij hadden natuurlijk een vergunning.
    Marechausee motor

     

     

  • 12 december 2016 om 10:44

    Het was weer een topdag jongens, bedankt.

    Mijn schoonzoon Stan kan over niets anders meer praten, ik vrees dat hij besmet is.

  • 12 december 2016 om 12:26

    @ Jos and partner in crime……………

    The game is on! Dus goed om je heen blijven kijken, je weet maar nooit wanneer ik opduik. ;-P