• 4 december 2016 om 13:46

    Roadbook is gps route,

    Zal maandag of dinsdag al ik bij mijn ouders thuis ben zorgen dat er een .gpx file online staat voor de deelnemers met GPS.

     

  • 4 december 2016 om 17:51

    >Ik ben er ook weer bij    en graag neem ik een vriend mee met zn xt600   om wat off road ervaring bij te brengen<

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 3 maanden geleden door pietje74.
  • 4 december 2016 om 21:57

    >Ik ben er ook weer bij en graag neem ik een vriend mee met zn xt600 om wat off road ervaring bij te brengen<

    Gezellig, hoop op ongeveer 30 personen, zitten nu op 28.

  • 5 december 2016 om 19:16

    Hierbij de GPS file:

    Zie bijlage post

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 7 december 2016 om 13:22

    Hoi,

    Kan iemand me uitleggen wat de dag precies inhoudt? Dat is me niet helemaal duidelijk namelijk. VRO = Voorgezette Rijopleiding? (Krijgen we les?) Of staat het ergens anders voor?

    Misschien dat ik ook wil komen (als ik vervoer kan regelen, trailer-verhuurbedrijf is helaas alleen op zaterdagochtend open), maar ik wil even weten of het voor mij als beginner (en held op sokken) überhaupt te doen is om daar te rijden. Als ik achter een groep meer ervaren rijders aan moet rijden, gaat dat niet goed komen ben ik bang.

  • 7 december 2016 om 15:35

    Hoi, Kan iemand me uitleggen wat de dag precies inhoudt? Dat is me niet helemaal duidelijk namelijk. VRO = Voorgezette Rijopleiding? (Krijgen we les?) Of staat het ergens anders voor? Misschien dat ik ook wil komen (als ik vervoer kan regelen, trailer-verhuurbedrijf is helaas alleen op zaterdagochtend open), maar ik wil even weten of het voor mij als beginner (en held op sokken) überhaupt te doen is om daar te rijden. Als ik achter een groep meer ervaren rijders aan moet rijden, gaat dat niet goed komen ben ik bang.

     

    Geen proleem, het is voor elke rijder te doen. En je kunt je ervaring vergroten.

     

    Alleen moet je niet achter bepaalde iemanden aanrijden….

     

     

  • 7 december 2016 om 15:56

    Ach, een lekkere frisse duik tussendoor om al het angstzweet eraf te spoelen is niet verkeerd. Ha ha ha!

  • 7 december 2016 om 16:59

    Jammer dan, het is deze keer droog en warm en stoffig ;<}}

  • 7 december 2016 om 21:02

    heb me zojuist aangemeld!

     

  • 7 december 2016 om 22:43

    heb me zojuist aangemeld!

     

    Leuk dat je meegaat Barbera…

     

    Je kunt ook gewoon lekker rustig rondtuffen..haak maar aan:

     

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 3 maanden geleden door Kibbe.
  • 8 december 2016 om 19:37

    Ik had er graag bij willen zijn, maar betwijfel dat ik voor zondag mijn motor weer rijdend heb. Mocht dat toch lukken, dan horen jullie dat natuurlijk als eerste

  • 10 december 2016 om 16:35

    niet vergeten: 11,50 euro gepast meenemen voor koffie en lunch

  • 10 december 2016 om 17:59

    Dames en heren, de vergunning voor het terrein in Havelte heb ik in mijn bezit maar ik ga niet mee. Het lijkt mij het beste als iemand de vergunning even bij mij op komt halen. Er zijn wat mensen die in en om Den Haag wonen.  Geen idee overigens of je de vergunning ergens moet laten zien maar het lijkt me wel handig als je hem bij je hebt.

  • 10 december 2016 om 18:13

    niet vergeten: 11,50 euro gepast meenemen voor koffie en lunch

     

    Ik ben speciaal naar de bank geweest voor een biljet van 500…

  • 10 december 2016 om 19:02

    niet vergeten: 11,50 euro gepast meenemen voor koffie en lunch

    Ik ben speciaal naar de bank geweest voor een biljet van 500…

     

    En ik heb net mijn spaarvarken gesloopt met een hamer. ;-p