-
Hallo allemaal,
Mijn naam is Kees, ik kom uit Wageningen maar woon/studeer in s’ Hertogenbosch. Ik heb 3 jaar lang rondgereden op een SV 650s, maar na een zeer geslaagde motortocht door Albanië met een Tenere toch gaan zoeken naar een ADV motor. Sinds kort heb ik een XTZ 750 uit ’92.
Helaas is hij nog niet geheel zonder problemen gebleken. Een van de vorige eigenaren vond het een goed idee om kroonsteentjes in de bedrading te beunen, waardoor hij bij mij op de dag van aanschaf direct in de brand is gevlogen :’) (zie foto). Gelukkig verzekerd, dus hij is inmiddels weer up and running. er zijn alleen nog wat optische imperfecties om weg te werken, zo ben ik nog op zoek naar nieuwe kappen (die beneden het zadel), en ik heb een 2de hands zadel die opnieuw gestoffeerd moet worden. Verder is sinds de nieuwe bedrading er in zit ook de toerenteller er mee opgehouden. Hierbij alvast de eerste oproep, alle tips zijn welkom!
Ik ben van de zomer van plan om naar schotland te rijden, en in de nabije toekomst ook een keer via de TET naar zuid frankrijk.
Hopelijk tot snel!
mvg, Kees Komen
-
Welkom Kees.
Altijd leuk om weer een xtz 750 in de club te zien.
-
Hoi Kees,
Welkom hier.
Zet 18 mei in je agenda en kom naar de sleuteldag (dichtbij), daar zullen we je vast nog wel wat info of hulp kunnen geven.
-
Hi frank, ik zou graag aansluiten 18 mei, alleen is deze op de zelfde dag als de welbekende gentleman’s ride waar ik jaarlijks aan mee doe. Als het qua tijd te doen is kom ik daarna misschien aanwaaien maar ik denk dat het een dag vullend programma gaat worden. Zullen vast genoeg sleuteldagen volgen…
Ik kijk er naar uit
-
Welkom Kees!
-
Welkom Kees.
Tip : zadel overtrekken als de zon schijnt net als banden omleggen, dan gaat het makkelijker en is het resultaat mooier.
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.