• 7 maart 2025 om 11:33

Mijn totaal verbouwde xt600 e. Is nu rijdend als streetracer. Harstikke leuk. Ong 125 kg en laag. Maar nu volgende hoofdstuk. Bietje of veul meer vermogen uit dit blokje halen. Ik zou graag eens willen praten met iemand(s) die mij hún ervaringen hierover willen delen. Groet Kneeke

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Kneeke.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 15 maart 2025 om 11:02

vroeger was er een zaakje hier in de buurt hoogland motoren in kwadijk die wist er echt alles van. die man is helaas overleden.

maar ik heb destijds  mijn ttr 600 laten tunen die had 50 pk op het achterwiel ongeveer 15 meer dan standaard

je komt al een heel eind met  een paar goede carberateurs en een goed uitlaatsysteem.

mikuni tm 40 doet het erg goed gasreactie wordt dan al veel feller.

bij mij was ook de kop iets van een halve mm afgevlakt daardoor krijg je wat meer compressie, en veel meer koppel, en meneer hoogland  had ook de in,en uilaat kanalen geflowd.

• 15 maart 2025 om 11:06

ik heb nu een suzuki dr 650 se met een mikuni carb, en een goede uitlaat.  die heeft 45 pk op het achterwiel.  standaard is de dr net zo suf als een xt  maar nu ook  lekker fel .je mag er wel een gerust een keer op mijn motor komen rijden om je een idee te geven hoe dit voelt.

• 15 maart 2025 om 16:08

ik heb nu een suzuki dr 650 se met een mikuni carb, en een goede uitlaat. die heeft 45 pk op het achterwiel. standaard is de dr net zo suf als een xt maar nu ook lekker fel .je mag er wel een gerust een keer op mijn motor komen rijden om je een idee te geven hoe dit voelt.

Net zo suf als een XT?????
    Najaaazeg, dit is wel de xt club ja… grrr (boos gezichtje met uitgestoken tong en opgestoken middelvinger)

• 15 maart 2025 om 16:14

oeps sorry frank ,wist niet dat je boos werd haha

ok niet suf, maar ontspannen.