• 2 maart 2017 om 20:25

    Met welke boot gaan jullie allemaal?

     

    De laatste van Donderdag?

     

    Het is trouwens mogelijk de vergunning vrijdag avond nog op te halen.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door Kibbe.
  • 3 maart 2017 om 11:12

    Donderdag 15 uur.

  • 3 maart 2017 om 15:30

    Is er beddengoed aanwezig, of moet er een slaapzak mee?

     

    Aanwezig zie ik net:

     

    https://www.stayokay.com/nl/hostel/terschelling/over-dit-hostel#meer-info

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door Kibbe.
  • 7 maart 2017 om 10:32

    Zijn er mensen die nog plek op hun kar overhebben en waar ik ergens onderweg nog bij kan ?

  • 7 maart 2017 om 11:12

    Hoi allemaal,

     

    Helaas kan ik door omstandigheden niet mee.

    Lang verhaal, dus komt nog wel een keer (onder het genot van een biertje).

    Nu zag ik op de site van de Stayokay bij de voorwaarden het volgende:

    Bij annulering eerder dan 15:00 uur op de dag voor aankomst is de klant niet gehouden enig bedrag aan Stayokay te betalen.

    Fred zou jij mijn reservering willen annuleren, jij bent de enige met de gegevens van de reservering. Ik kan die €60,- namelijk  goed gebruiken voor andere dingen op het moment. Wil je me even laten weten of dat lukt?

    Thanks! En de rest natuurlijk heel veel plezier!!

  • 7 maart 2017 om 13:23

    Luchthoofd : helaas hebben wij geen plek meer op de aanhanger.

    Barbera : jammer hoor. We geven jouw plekkie wel aan Marcel.

  • 7 maart 2017 om 17:03

    Ik wilde me bij de afmelden voor dit wonderschone evenement, iemand anders kan mijn plaats innemen, veel plezier allemaal.

  • 7 maart 2017 om 19:22

    Luchthoofd : helaas hebben wij geen plek meer op de aanhanger. Barbera : jammer hoor. We geven jouw plekkie wel aan Marcel.

    Heel mooi, Waar zullen we afspreken en hoe laat ?

  • 7 maart 2017 om 19:50

    Ik wilde me bij de afmelden voor dit wonderschone evenement, iemand anders kan mijn plaats innemen, veel plezier allemaal.

    Jammer Iggy.

     

     

  • 7 maart 2017 om 20:47

    Luchthoofd : helaas hebben wij geen plek meer op de aanhanger. Barbera : jammer hoor. We geven jouw plekkie wel aan Marcel.

    Heel mooi, Waar zullen we afspreken en hoe laat ?

     

    Marcel, Fred bedoelt mijn slaapplek. Ik was met mijn eigen aanhanger gekomen.

    Fred, wil jij mijn reservering a.j.b. annuleren? Dat kan tot morgen 15:00 uur. Als Marcel niet mee kan i.p.v. mij, dan ben ik mijn €60,- kwijt, terwijl dat niet nodig hoeft te zijn. Thanks!

  • 7 maart 2017 om 21:04

    Luchthoofd : helaas hebben wij geen plek meer op de aanhanger. Barbera : jammer hoor. We geven jouw plekkie wel aan Marcel.

    Heel mooi, Waar zullen we afspreken en hoe laat ?

    Marcel, Fred bedoelt mijn slaapplek. Ik was met mijn eigen aanhanger gekomen. Fred, wil jij mijn reservering a.j.b. annuleren? Dat kan tot morgen 15:00 uur. Als Marcel niet mee kan i.p.v. mij, dan ben ik mijn €60,- kwijt, terwijl dat niet nodig hoeft te zijn. Thanks!

    O, ok

    Heb zelf al de StayOK geboekt.

    Maar Fred heeft dus geen plek meer begrijp ik ?

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 1 maand geleden door Luchthoofd.
  • 8 maart 2017 om 00:00

    Boot reis geboekt, zie jullie donderdag om 15.00 bij de boot. Heb er zin in.

  • 8 maart 2017 om 17:00

    Prachtig, op het laatste Moment plakte de koppeling in het nieuwe motorblok nog even vast. Gelukkig is die ook weer los en de tt rijdt als een schatje.

    Zie jullie morgen en ik denk dat ik de boot om 19:55 uur neem;)

  • 8 maart 2017 om 18:06

    Prachtig, op het laatste Moment plakte de koppeling in het nieuwe motorblok nog even vast. Gelukkig is die ook weer los en de tt rijdt als een schatje. Zie jullie morgen en ik denk dat ik de boot om 19:55 uur neem;)

     

     

    Klasse, mooi dat het gelukt is…

  • 9 maart 2017 om 15:22

    Helaas motor blijft afslaan, van alles vervangen maar geen verbetering.

    Misschien haal ik de boot van 8 uur nog, anders veel plezier.

    Marcel