• 3 november 2016 om 09:37

    Gaan we nog een weekendje Terschelling doen deze winter [oktober-april] ?

  • 3 november 2016 om 13:19

    Ziekiekereshier

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 3 november 2016 om 20:18

    Goed plan…

    Wie gaat er mee?

  • 3 november 2016 om 21:53

    Goed plan… Wie gaat er mee?

    ikke

  • 3 november 2016 om 22:58

    Lijkt me strak plan!

  • 4 november 2016 om 07:54

    Strandrijden is top.

    Wel even een paar puntjes mbt tot de ontheffing:

     

    U kunt vanaf 15 september 2016 de ontheffingen persoonlijk afhalen op het gemeentehuis.
    Op het moment dat het maximum van 932 verleende ontheffingen is bereikt, is het niet meer mogelijk om nog een ontheffing aan te vragen.
    De aangevraagde ontheffing moet voor 15 december 2016 zijn afgehaald, anders vervalt het recht op de ontheffing. Bent u om een of andere reden niet in staat om dit voor 15 december te doen, meldt dan bij de Publieksbalie van de gemeente Terschelling wanneer u de ontheffing wel kunt halen. De ontheffing wordt voor u vastgehouden.
    Voor aangevraagde ontheffingen, die op 31 maart 2017 niet zijn afgehaald, is de aanvrager leges verschuldigd.

  • 7 november 2016 om 07:35

    Strandrijden is top. Wel even een paar puntjes mbt tot de ontheffing: U kunt vanaf 15 september 2016 de ontheffingen persoonlijk afhalen op het gemeentehuis. Op het moment dat het maximum van 932 verleende ontheffingen is bereikt, is het niet meer mogelijk om nog een ontheffing aan te vragen. De aangevraagde ontheffing moet voor 15 december 2016 zijn afgehaald, anders vervalt het recht op de ontheffing. Bent u om een of andere reden niet in staat om dit voor 15 december te doen, meldt dan bij de Publieksbalie van de gemeente Terschelling wanneer u de ontheffing wel kunt halen. De ontheffing wordt voor u vastgehouden. Voor aangevraagde ontheffingen, die op 31 maart 2017 niet zijn afgehaald, is de aanvrager leges verschuldigd.

     

    Die laatste zin kan ik ook niet heulemoal plaatsen.

  • 9 november 2016 om 09:59

    Mogge manne,

     

    ik denk dat we wel even spijkers met koppen moeten slaan. We moeten iig de vergunning aanvragen en voor 15 dec ophalen OF laten weten dat we ze niet voor die datum ophalen [wat op zich geen probleem is].

    En als we nu al een datum kunnen prikken voor het weekend kunnen we alvast de accomodatie boeken en hebben we plek en een goeie prijs.

    Dus : wie gaan er mee?

     

     

     

  • 9 november 2016 om 21:17

    Arjan, de activiteiten boer even inschakelen. Hoe zijn de vergunningen vorige keer georganiseerd? De overtocht meen ik was geregeld via XTSR 500 club, moeten we daar contact mee opnemen?

  • 9 november 2016 om 22:21

    Arjan, de activiteiten boer even inschakelen. Hoe zijn de vergunningen vorige keer georganiseerd? De overtocht meen ik was geregeld via XTSR 500 club, moeten we daar contact mee opnemen?

     

    Is Arjen nu opeens activiteitenboer?

     

    We kunnen het nu zelf ook regelen, We moeten wel zelf eten regelen. Dit was de vorige keer geregeld door Harry.

     

    Maaruh, eerst   animo. Wie gaan r mee?

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Kibbe.
  • 9 november 2016 om 23:57

    Yes, ik wil wel mee.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 5 maanden geleden door Paul.
  • 10 november 2016 om 09:48

    Iedereen moet zelf de vergunning aanvragen bij de gemeente. Is een eitje.

    Iedereeen moet zelf de boot boeken bij Doeksen. Is een eitje.

    We kunnen bijvoorbeeld naar de Stayokay of naar
    <h3 class=”sr-hotel__title “> WestCord ApartHotel Boschrijck</h3>
    en eten komt altijd goed.

    Maar we moeten wel opschieten, zowel voor de vergunning als voor het verblijf.

  • 10 november 2016 om 12:44

    zullen we alvast een datum prikken?

     

    Dan kan die in de agenda.