• 14 juni 2023 om 16:01

    De jaarlijkse dag om alles weer even grondig na te kijken en de dingetjes kunt doen die met 2 handen net niet lukken, maar natuurlijk ook een dag om elkaar weer eens te zien en ongestoord bij te kletsen.

    Geef je gezellig op via de agenda.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 18 juni 2023 om 16:28

    Er is al 1 (één) aanmelding, dat kan beterderder..

     

  • 20 juni 2023 om 12:10

    Waar is het ergens, bij Jouke zegt mij helaas niet zoveel

  • 20 juni 2023 om 12:17

    In de buurt van Amersfoort, precieze adres is te vinden in het ledenbestand: https://www.tenere.nl/leden/komkommer/

  • 20 juni 2023 om 19:57

    9 juli vertrekken wij op de motor richting Duitsland, weekje met de mannen en een dame, lekker rijden, valt wel op , alle evenementen zijn tegelijk ,met weekje schiermonnikoog, vakantie (Ierland), festifals waar ik werk. Alleen het jaarlijkse treffen ben ik wel vrij, voor de rest zien we het wel…..

  • 20 juni 2023 om 20:14

    Mijn standaard is stuk. Ben erbij.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 20 juni 2023 om 21:18

    Als mijn werkgever een dienstwissel goedkeurd ben ik erbij…ik zou graag eens meer van de veringinstelling te weten komen…maar ben er bang voor🙄

  • 21 juni 2023 om 12:12

    9 juli vertrekken wij op de motor richting Duitsland, weekje met de mannen en een dame, lekker rijden, valt wel op , alle evenementen zijn tegelijk ,met weekje schiermonnikoog, vakantie (Ierland), festifals waar ik werk. Alleen het jaarlijkse treffen ben ik wel vrij, voor de rest zien we het wel…..

    Fredje, check nog ff je mail ivm. datumprikker overleg treffen!

  • 25 juni 2023 om 14:39

    Jammer, maar kan er waarschijnlijk niet bij zijn die dag.

  • 26 juni 2023 om 15:02

    Voor mij geldt dat ook: jammer, want ik kan niet op 9 juli. Had ‘t leuk gevonden.

  • 27 juni 2023 om 08:49

    Ik kan er helaas ook niet bij zijn, is net te ver om nog even smiddags langs te komen.

  • 29 juni 2023 om 10:37

    Aan het overdenken om een langs te komen (kletsen/helpen), maar vanaf wanneer tot wanneer is het wat tijd betreft?

  • 1 juli 2023 om 09:31

    Aangemeld,

    De ochtend meestal het drukst bezocht. Van 10.00 tot 16.00 uur, met uitloop.

  • 1 juli 2023 om 12:53

    aangemeld.
    Zelf kom ik voornamelijk voor de klets, maar wellicht met (de brommer van) mijn jongste zoon.
    hij heeft er een beetje een zooitje van gemaakt…  n paar keer de brommer met de verkeerde kant boven gehad.  Daardoor ligt de achterpartij er nogal troosteloos bij.
    Ook de verlichting is een puinhoop.

    Zelf kan ik vanuit mijn rolstoel helaas niet veel meer. Anders had ik het nooit zo ver laten komen. En ik hoop dus, dat mij/ons vele handige handjes kunnen, willen en vooral ook gaan helpen

  • 2 juli 2023 om 16:59

    oh ja…  als t n beetje lukt wil ik ook de BYRD-Marathon 660 mee zien te krijgen in de bus.  en an met een flinke aanloop/vaart mijn electrischr rolstoel er ook nog bij-in te jassen.

    de BYRD heeft inmiddels een jaar of 7 stil gestaan, dus de carb zal wel ff moeten worden doorgespoeld en zo.  Ook als t lukt om alles mee te krijgen heb ik veel hulp nodig om uit te laden, te prutsen en daarna weer in te laden.

    WIE HELPT ME???