• 29 november 2019 om 04:12

    Afgelopen vrijdag gearriveerd in Kanchanaburi, waar de River Kwai bridge zich bevindt, en een aantal interresante ontdekkingen gedaan, is hier wel een beetje laveren tussen  de scooters al dan niet met zijspan cq rijdende barbeque snacktent, werkelijk een giller als je dat ziet.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 3 maanden geleden door iggyxp.
  • 6 december 2019 om 10:38

    Eindelijk weet ik hoe het aan en uit knopje werkt van mijn eerste actioncam, jaha, ik ben ook 50 plus, lol, welnu hier dan mijn eerste daadwerkelijke rij opnamen, een teaser heet dit geloof ik…

     

  • 6 december 2019 om 17:18

    Gaaf, Iggy!

    Kom maar door met die filmpjes.

    Have fun!

    Groetjes Barbera

  • 7 december 2019 om 01:55

    Gaaf, Iggy! Kom maar door met die filmpjes. Have fun! Groetjes Barbera

    Heeej,  leuk comment van je Barbara!!   (:   ik ga nog wat leuke filmpjes maken, ik heb inmiddels mijn familie geschiedenis deels achterhaalt bij de River Kwai, men was daar super behulpzaam, morgen ga ik richting Bang Saphan, en dan probeer ik het grootste gedeelte onverhard te rijden, dat is het veiligst en leuktst, groetjes, Iggy   Filmpjes komen eraan!

  • 4 januari 2020 om 10:23

    Gister onderweg richting Khao Leam, national park, met een Engelse CB 500 rijder, nog geen Tenere’s gezien…

  • 4 januari 2020 om 14:10

    Jaloersmakend filmpje weer! Veel plezier en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

  • 4 januari 2020 om 15:57

    Jaloersmakend filmpje weer! Veel plezier en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Dank je Barbara, jij ook nog de beste wensen, ik denk je hebt al wel een ticket geboekt.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 2 maanden geleden door iggyxp.
  • 9 januari 2020 om 14:24

    Gaaf, Iggy! Kom maar door met die filmpjes. Have fun! Groetjes Barbera

    Op speciaal verzoek!

    https://studio.youtube.com/video/svFH38LKe9k/edit

  • 9 januari 2020 om 17:09

    Hai Iggy,

    Het linkje naar het filmpje werkt bij mij niet helaas. Wil je nog eens kijken?

  • 10 januari 2020 om 10:41

    Hai Iggy, Het linkje naar het filmpje werkt bij mij niet helaas. Wil je nog eens kijken?

    Hoi Barbera, ja natuurlijk, voor jou altijd

  • 10 januari 2020 om 10:47

    Hai Iggy, Het linkje naar het filmpje werkt bij mij niet helaas. Wil je nog eens kijken?

  • 10 januari 2020 om 10:50

    Dit is beter denk ik?  Barbera?

  • 10 januari 2020 om 13:07

    Dit is beter denk ik? Barbera?

    Helemaal top!

    Volgende keer wel gewoon vol gas door die waterbak hè! Kan makkelijk!

  • 10 januari 2020 om 15:01

    Dit is beter denk ik? Barbera?

    Helemaal top! Volgende keer wel gewoon vol gas door die waterbak hè! Kan makkelijk!

    Haha, ik zal er aan denken, vandaag halfgas een schuifertje gemaakt over een paar losse palmbladeren,…..ongekende luxe, haha, staat zelfs op de action cam, uncut…

  • 5 mei 2021 om 07:52

    M’n laatste daagjes in het land van de gouden glimlach en dan zie ik zomaar deze rijden, van de zenuwen laat ik zowat m’n mobieltje uit het raam vallen.

    https://youtu.be/N5d8vamQCvM

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 10 maanden geleden door iggyxp.