• 31 juli 2019 om 12:47

    Na een ontzettend inspirerende Tenere T7 dag ben ik inmiddels in Thailand aanbeland, en heb ik voor een maand een CRF 250 Rally gehuurd, ik zal hier af en toe een fotootje droppen, het is warm, en iedereen lacht,dat doet een mens goed en op offroad gebied kan en mag alles, tijdens een vorig bezoekje bleek dat mijn familie tijdens de bezetting hier onder dwang aan de spoorlijn gewerkt heeft,

     

    bij toeval kwam ik hier achter, en nu wil ik wat meer van mijn achtergrond achterhalen, lekker op het motorfietsje.

  • 3 augustus 2019 om 23:15

    Geniet van je bijzondere reis, Iggy!

    Groetjes Barbera

  • 4 augustus 2019 om 03:45

    Misschien leuk om daar op het treffen iets meer over te vertellen. Ben zelf van plan om dit een keer in Vietnam te doen.

  • 4 augustus 2019 om 10:15

    Mooi om zo´n historische plek te bezoeken.

     

    Veul plezier man.

  • 5 augustus 2019 om 08:08

    Geniet van je bijzondere reis, Iggy! Groetjes Barbera

     

    Dank je wel Barbera, er blijken toch wel veel Nederlands Indische Thai te zijn, omdat ze samen in kampen zaten, en het blijkbaar goed met elkaar konden vinden.

  • 5 augustus 2019 om 08:11

    Misschien leuk om daar op het treffen iets meer over te vertellen. Ben zelf van plan om dit een keer in Vietnam te doen.

    Absoluut Jan, ik heb al best wel wat foto materiaal, wat dingen die ik eigenlijk zou moeten opschrijven, het is hier heet!!

  • 5 augustus 2019 om 08:11

    Mooi om zo´n historische plek te bezoeken. Veul plezier man.

     

    Ja dank je Kibbe, komt goed!

  • 5 augustus 2019 om 08:15

    Klooien voor het appartementje om de CRF een beetje reisklaar te maken.

  • 5 augustus 2019 om 08:22

    Ik had mijn eigen Garmin en waterdichte Ortliebs mee genomen zodat ik toch nog een beetje mijn eigen motorfietsje kon creeren, de waterdichte Ortliebtassen gingen er niet zomaar op, en vanuit een tijdelijk vaste standplaats rij ik steeds grotere rondjes allroad, en dan kom je toch wel leuke dingen tegen.

  • 5 augustus 2019 om 08:31

    Op dag een van mijn eerste rondje was het lekker zoning…..gelukkig zijn er langs Phetkasem road, dit is de highway die van Changrai, naar de grens met Maleise leidt, of eigenlijk helemaal naar Singapore, best wel wat shopping mals met lekkere airco, en waar je voor 40 Baht, of 1,20 authentiek Thai kunt eten.

  • 5 augustus 2019 om 08:37

    Maar Thailand is een boerenland, dus je kan overall heerlijk over boeren weggetjes afsnijden.

  • 5 augustus 2019 om 08:42

    En overall van die bushokjes waar je even kan schuilen als er weer eens zo’n lekkere plensbui naar beneden komt.

  • 5 augustus 2019 om 08:58

    Leuk reisverslag zo Iggy, ga zo door.

  • 5 augustus 2019 om 09:00

    En natuurlijk! Thailand het land van de massage, vroeg of laat zul je er toch aan moeten geloven…zelfs de motor…

  • 6 augustus 2019 om 09:41

    Leuk om te lezen, veel plezier. Misschien moet ik mijn motoren ook eens bij zo’n Thaise massagesalon droppen hier in Amsterdam.