• 11 augustus 2019 om 04:05

    Austin heeft de nodige tours gedaan en mag nu genieten.

  • 11 augustus 2019 om 04:11

    Af en toe een schaaltje organische rijst met groente en kip en het komt helemaal goed.

  • 11 augustus 2019 om 04:17

    De namen van de plaatsen die we aandoen kan ik niet zo goed herrinerren, maar dat boeit me niet zo erg, in ieder geval veel kleine dorpjes met overall kippetjes, en halfnaakte kindertjes die je nazwaaien, erg komisch allemaal.

  • 11 augustus 2019 om 04:33

    Sam Roy Jot, beach, tja..

  • 11 augustus 2019 om 04:44

    En af en toe een overheerlijke schuimmassage voor de motor, vindt ie heerlijk.

  • 11 augustus 2019 om 07:20

    Gisteren met inmiddels maatje Austin, uit Alabama en vriendin Tammy. onderweg.

     

    Die Amerikaanse geesten vinden elkaar toch steeds maar weer…8-D

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 8 maanden geleden door Kibbe.
  • 11 augustus 2019 om 13:47

    Gisteren met inmiddels maatje Austin, uit Alabama en vriendin Tammy. onderweg.

    Die Amerikaanse geesten vinden elkaar toch steeds maar weer…8-D

     

    Haha, het lijkt er inderdaad wel een beetje op ja!

  • 13 augustus 2019 om 16:14

    Een Thaise vissershaven, inmiddels al weer 3 weekjes op het crfje en ik realiseer me al helemaal niet meer dat ik op een kwartlitertje rondrijdt.

  • 13 augustus 2019 om 16:22

    En een gezellig diner avondje met expats, eenzaam hoef je je hier niet te voelen, je komt overal leuk volk tegen die hun eigen Azie reisverhaal hebben, en velen blijven in Thailand hangen wat een hechte expat cq Thai expat community oplevert, ik hoor negatieve zaken, zo hier en daar, maar maak ook erg leuke dingen mee.

  • 13 augustus 2019 om 16:30

    Camping, cq provinciaal park aan zee, tijdens lowseason gratis kamperen, inc vele muggen, dus tent lekker thuis laten zou ik zeggen.

  • 15 augustus 2019 om 10:04

    Sam Roy Jot, beach, tja..

    Hey, daar ben ik al een paar keer geweest. Lekker rustig daar

    Ziet er goed uit Iggy! Laat maar lekker komen die foto’s!

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 8 maanden geleden door Komkommer.
  • 15 augustus 2019 om 18:49

    Sam Roy Jot, beach, tja..

    Hey, daar ben ik al een paar keer geweest. Lekker rustig daar Ziet er goed uit Iggy! Laat maar lekker komen die foto’s!

    Dank je Auke, hier dan zo rijdend in het bos stuit je op de meest bizarre plekken, een project van de koning.

  • 15 augustus 2019 om 19:16

    Waar zijn we hier aanbeland…zo’n betonnen wal maakt nieuwschi

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 8 maanden geleden door iggyxp.
  • 15 augustus 2019 om 19:28

    Eigenlijk nog maar net bijgekomen van de vorige ontdekking, een verborgen tempel complete met sarcovagen, ergens in het bos, saai wordt het niet.