• 3 april 2024 om 20:11

    Ha mede tenere rijders,

    Vandaag werd ik onverwacht gebeld door de organisatie van de Tenere Travel Trophy met de vraag of ik nog wilde deelnemen (Ik was te laat met aanmelden en stond op de reservelijst).

    Daar hoefde ik niet lang over na te denken en ik heb mij zojuist ingeschreven🥳.

    Van mijn motorvrienden ben ik de enige welke dit soort ritjes kan waarderen. Ik ben dus wel nieuwsgierig of hier leden zijn welke ook gaan deelnemen en  deze net als ik met de motor naar het startpunt gaan rijden.

    Hoor graag,

    Simon

  • 7 april 2024 om 15:37

    Hoi Simon,

    Ik heb me ook ingeschreven. Voor meer info stuur maar een pm.

  • 8 april 2024 om 06:54

    Ik start ook in 2024, de editie van 2023 vond ik een mooi evenement. Door onstandigheden was het onverharde gedeelte de eerste dagen wat minder maar de laatste dagen was het super ( andorra).

    Ik heb mooie verwachtingen van de rit richting Kroatië. Ik ga met de bus en vliegtuig naar de start en naar huis. Voor ritten op de snelweg: “mij niet belle”

    groeten Marcel.

  • 10 april 2024 om 19:43

    Ja beet

    heb vorig jaar ook deel genomen

    doe dit jaar ook weer mee zonder dealerpakket dus wij rijden ook naar beieren als je wil aansluiten geen probleem.

    Groetjes Ruud

  • 11 april 2024 om 13:33

    Ha Ruud,

    Ja het lijk mij leuk om ook bij jullie aan te haken.
    ik was ook al even met Mike aan het chatten, wellicht om leuk om met een clubje gezamenlijk die kant op te rijden.

    hoor graag of je/ jullie dit ook zo zien.

     

    groet,

     

    simon

  • 11 april 2024 om 20:30

    Ik ga ook weer, net als vorig jaar maar heb dit jaar het hele pakket. Er gaan er wel meer met de motor. Zit je al in de tenere travel trophy app? Daar zal tzt wel wat over te horen zijn. Leuk

    Fons

  • 18 april 2024 om 22:13

    Mooi dat aantal van de club aan deelnemen, goede verhalen gehoord over het evenement.