• 24 maart 2024 om 12:09

    Hee DTAers,

    Op 14 april staat er een offorad ritje op de agenda. Idee is zelfde rit als afgelopen jaar maar dan andersom gereden. Is ie weer als nieuw . We rijden met een track.

    We beginnen weer bij Natuurpoort Roovertsche Leij voor een bakkie koffie. Daar kunnen we goed parkeren met de nodige auto en aanhanger voor de luxe paarden – ik behoor zeker tot deze categorie. Verzamelen om 9:00.

    Als je de route wilt, graag mailtje naar penningmeesterdta@gmail.com.

    Nog even terugblik op afgelopen jaar:

    Tot dan!!! #zinin

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 24 maart 2024 om 14:39

    Hey Gerbrant,

    Wederom een mooi fillumpie met goeie muziek eronder..

    Lijkt me leuk, dus ik ben er bij. Was er vorig jaar niet, dus welke kant we ook op rijden..voor mij allemaal nieuw 😀

  • 24 maart 2024 om 19:06

    Ik had graag meegereden maar heb helaas al andere verplichtingen

  • 5 april 2024 om 12:07

    He Gerbrand, top dat deze rit weer op de DTA agenda staat. Vorig jaar heb ik deze rit met veel plezier gereden. Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn.

  • 7 april 2024 om 21:30

    Ajajaj ik moet ( weer ) verstek laten gaan… We hebben in een ander verband juist een dagje spelen bij Action Planet in Velsen geboekt. Volgende keer beter!

    O ja… pas wel op voor groene mannetjes in burger-auto’s. Het bezwaar op mijn bekeuring van een jaar geleden op een “bestemmingsverkeer weg” loopt nog steeds. Vooral de gemeente Oirschot maakt flink jacht op tweewielers op noppen.

  • 9 april 2024 om 20:51

    Ha luitjes. Ik krijg melding dat de  track niet geopend kan worden. Ben nu ff niet thuis maar dan stuur ik een andere versie.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 12 april 2024 om 07:37

    Sommigen konden de track openen, anderen niet. Heb inmiddels andere file welke het beter lijkt te doen en mensen nagestuurd. Mocht je nog nodig hebben, stuur maar bericht.

    Weer voorspelling is goed (droog maar niet al te veel wandelweer) en we hebben een mooi clubje. Zinin!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 12 april 2024 om 10:00

    Goed geregeld!

  • 14 april 2024 om 18:59

    Was weer top voor mekaar, lekker gereden inclusief bodem en sloot onderzoek Ik zie de fotos wel verschijnen

  • 14 april 2024 om 20:43

    Sloot is wel een compliment voor die substantie waar jij in lag Arnold..!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 14 april 2024 om 22:05

    Het was helemaal top Gebrant, dank je wel! Het % offroad was onovertroffen.

    Graag zie ik het filmpje tegemoet waar mijn motor door 4 man uit een wel heel diepe plas moest worden getrokken. Het was hilarisch. De laarzen staan nog wel ff te drogen

    Dank voor de gezelligheid Marcel, Gerrit en Fons 👍🏻

  • 14 april 2024 om 22:17

    Superdag gehad! Ben benieuwd naar de film met diepgang

  • 15 april 2024 om 09:20

    Ja het was lekker. Niet te koud, niet te warm, niet te droog, niet te nat. Beetje stof, beetje modder, beetje zand, beetje plassen, beetje knippen, beetje trialen, beetje drekracen kortom voor iedereen wat leuks. En lekker rustig want Gerbrant had iedereen een andere route gestuurd. Goed idee.

  • 15 april 2024 om 11:48

    Lekker genoten op een top parcour!

    Paar keer grond gekust, maar droog gehouden (dit in tegenstelling tot Arnold, hij maakte er echt een ‘adventure’ van en deed daarmee zijn proefielnaam eer aan 😉 )
    Gelukkig werd er een beetje fris leidingwater ter beschikking gesteld..

    Gerbrant bedankt voor de mooie dag en iedereen voor de gezelligheid.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 15 april 2024 om 12:11

    Bedankt allemaal, sluit me aan bij de vorige reacties, was echt een top dag!!

    Wordt er een fotoalbum geopend zodat iedereen zijn foto’s kan uploaden en we kunnen na genieten van deze mooie dag?

    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door Kamphuis.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.