• 31 maart 2024 om 10:07

    Dames en Heren,

    ik wil u graag uitnodigen voor het 13e Weserberglandtreffen in mijn tuin.

    Campingweekend, of je gaat 5km verder op na het hotel: bad-hiddenserborn.de , zelfs boeken a.u.b. .

    In ieder geval de 3 b’s meeneemen: bord, beker, bestek.

    Inbegrepen is bbq, vrijdag en zaterdagavond en ontbijt op zaterdag en op zondag.

     

    Ik heb een leuke bochterachtige route richting zuiden, om weer lekker de angstnippels van de banden aftevrijwen. Er zitten 2 stukken in, die ik zelfs pas deze maand ontdeckt heb. Wie de route alvast wil hebben, mail maar even.

    Eventuell is er vanaf april een allroadroute in het noorden.

    Het adres van mijn tuin zie je, als je op mijn avataar klikt.

    Aanmelden kan tot 1 mei!

     

  • 1 april 2024 om 09:49

    Voor wie niet wil campeeren of na het hotel, onze buurvrouw verhuurd via Air bnb een appartement, 49€ per nacht voor 2 pers. of 66€ per nacht voor 4 pers.

  • 11 april 2024 om 20:11

    Pinda is genoeg in huis. Maar als de een of andere langs de Gamma komt, zou ik me verheugen op een paar patroonen beglazingskit in het wit😀

    Hoeft niet die van Bison te zijn, die van handson voor de halfe prijs doet het goed.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door ekko.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 18 april 2024 om 18:17

    Nog maar twee weeken, dan staat het Weserberglandtreffen voor de deur. Inschrijven kan tot 1. mei, dan kun je ook goed zien hoe het weer wordt…maar dat wordt sowieso prachtig!

  • 19 april 2024 om 11:03

    Ha Ekko, ik zou graag gebruik maken van het AirB&B-aanbod van jouw Nachbarin! Bij voorkeur in de 2p.kamer. Zijn er al andere leden die ook daar willen slapen?

    Herzliche Grüssie von der Pauli 😀

  • 20 april 2024 om 19:49

    Oh leuk Paul, maar dat weet ik niet. Frans heeft net geschreven dat het appartement op 3 mei al weg ist. Moet je effe op air bnb zelfs kijken en boeken…is het makkelijkste denk ik. En inschrijven niet vergeeten, dat ik weet hoeveel bier ik moet haalen 😉

  • 21 april 2024 om 18:19

    Hallo allemaal,

    Ben zojuist terug, van een treffen in de buurt.

    We zijn leuke blubber en noppenwegen gereden. Als er iemand zin in heeft tijdens ons treffen, kan ik nog een track anpassen. Noppen zijn dan wel aanteraaden omdat het de volgende twee weeken zeker niet enorm opdroogd.

    Ik hoor het wel als iemand dit wil doen. Inschrijven tot 1. mei niet vergeeten 😉

    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door ekko.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door ekko. Reden: ,
    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door ekko.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door ekko.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 22 april 2024 om 13:38

    Hoppa,

    ik heb nu twee routes.

    1. Asfaltbochten richting zuiden 206km

    2. Blubbernoppen richting noorden rondje: 134 km met iets blubber erna toe 57km en terug zonder blubber 31 km. Geheel dus 222km.

    Tracks zijn klaar, wie wat wil…mail maar even

  • 22 april 2024 om 18:09

    Ziet er lekker uit!

    Ik ga denk ik toch maar mee naar het zuiden.. 😉

     

  • 23 april 2024 om 00:36

    Noppenbanden zijn versleten bij aankomst! Dus kies ik voor de mooie, geasfalteerde, zuidelijke warmere route 😇

    Ekko, wil je mij de GPS route mailen?

    Groet, Don Paco

    NB, de weersverwachting is ook dit jaar zoals gebruikelijk: heenreis nat, maar in het Weserbergland goed en de terugreis redelijk droog 👻

    wees gegroet 😉

  • 26 april 2024 om 08:18

    … Groet, Don Paco NB, de weersverwachting is ook dit jaar zoals gebruikelijk: heenreis nat, maar in het Weserbergland goed en de terugreis redelijk droog 👻 wees gegroet 😉

     

    Nee joh. Vrijdag vanaf 15:00 uur geen regen. Zaterdag sowieso niet. Zondag begint met zon, zoals het hoort.

    Wer ist Don Paco?

     

  • 27 april 2024 om 20:58

    Mede Ekko-gangers.

    Nog een paar dagen en het is zover. Het lijkt me gezellig om weer met een aantal heen te rijden en stel voor om om

    11:00 uur te verzamelen bij ‘t Theeluttke in De Lutte.

    Hier werken we een lunch naar binnen en zetten dan de Tommie’s op ‘vermijd snelwegen’ (misschien heeft iemand wel een mooie route), om uiteindelijk in de tuin van Ekko uit te komen. Onderweg stoppen we nog x voor een lekker broodje, drankje of ijsje.

    Zin om aan te haken, let me know.

  • 29 april 2024 om 00:37

    Goed idee Frank,

    Wel is lunchen om 11 uur erg vroeg, dat is meer ontbijttijd (vroegstuk op z’n Duits), misschien beter een brunch om 12 uur?

    ik zal nog ff zoeken want ik moet ergens nog een route van Ekko hebben ten Noorden van de snelweg!

    Ben benieuwd wie er allemaal mee willen rijden van de Lutte (bij de grens) binnendoor naar Ekko!

  • 29 april 2024 om 10:05

    Ik sluit graag aan bij de lunch in de Lutte.

    Zal kijken of er een mooiere route is dan de bundesstrasse die we vorig jaar hebben gereden.

    Groetjes, Daniel

    • Deze reactie is gewijzigd 13 uren, 16 minuten geleden door Kamphuis.
  • 29 april 2024 om 10:39

    kurviger heeft een route gemaakt die boven Osnabrück loopt. Mochten er liefhebbers zijn dan kan ik de route delen.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.