• 15 augustus 2019 om 19:35

    Dit  is waar we op stuitten, nergens geen levende ziel te bekennen.

  • 15 augustus 2019 om 19:39

    De Rally hebben we over het muurtje gereden..

  • 15 augustus 2019 om 19:51

    Dora, in het dagelijks leven medewerkster op een familie resort en gek op tempels, het liefst de achteraf liggende, krijgt waar ze voor meegekomen is en geniet.

  • 15 augustus 2019 om 19:56

    Dus kan zij ook mooi even in het… Laos, Dora spreekt alle inheemse dialecten vragen waar de dichbijzijnste snacktent zich bevindt aan deze monnik.

  • 15 augustus 2019 om 19:57

    Dat is dan ook wel weer makkelijk.

  • 15 augustus 2019 om 20:01

    Vandaag 15 augustus is het dus 74 jaar geleden dat de Jappen capituleerden, en tevens mijn pa’s verjaardag ik hoop op een ceremonie of zo bij de River Kwai bridge.

  • 16 augustus 2019 om 03:14

    De Rally ontpopt zich toch als reis enduro waar je als volwassen kerel op mag rijden.

  • 16 augustus 2019 om 09:03

    Dus kan zij ook mooi even in het… Laos, Dora spreekt alle inheemse dialecten vragen waar de dichtstbijzijnde snacktent zich bevindt aan deze monnik.

     

    Lekker, een frikandel speciaal en een berenhap pinda op z’n tijd… Yammie.

  • 16 augustus 2019 om 09:44

    Dus kan zij ook mooi even in het… Laos, Dora spreekt alle inheemse dialecten vragen waar de dichtstbijzijnde snacktent zich bevindt aan deze monnik.

    Lekker, een frikandel speciaal en een berenhap pinda op z’n tijd… Yammie.

     

    Was dat maar waar…..soep met een kippen bil wordt het

  • 23 augustus 2019 om 05:44

     

    Neet Caffee? ik brul het uit van het lachen, nogmaals vraag ik om koffie, en herhaald de oude Chinese man weer, neet kaffee, ik gier het weer uit, stuurs kijkt de oude man om zich heen, de tranen biggelen nu werkelijk over mijn wangen, ik ben weer terug in de beschaving, en lach de spanning, de hitte, de talloze insecten beten, de zoveelste bijna aanrijdingen, kinderen die Farang Farang roepen en wijzen, als ik ergens uitpuf mannen, met mechettis in de jungle, de uitputting eruit, en geniet nu zo intens van dit  bakje Neet (nescafe).. de arme oude Chinees moet het nu ontgelden en ik heb de dag weer overleefd, kijk stiekum uit naar een oer Hollands biertje op het DTA treffen.

  • 27 oktober 2019 om 01:38

    Het DTA treffen zit er weer op,  volgende week mijn vervolg op de CRF 250 Rally, de Thaise paden op en lanen in, ik heb er erg veel zin in, en dan in Januari de grens over naar Laos.

    • Deze reactie is gewijzigd 4 jaren, 6 maanden geleden door iggyxp.
  • 5 november 2019 om 23:36

    Veel plezier Iggy! Weer benieuwd naar je ervaringen en mooie plaatjes.

  • 6 november 2019 om 04:10

    Hey hardstikke bedankt Barbara, het rijden is hier ongelooflijk mooi, in de steden en snelwegen beetje link, ik rijdt volgende week naar Hellsgate, op de grens met Burma, gisteren nog een grote ploeg ontzettend aardige motorrijders uit Maleisie ontmoet, die kwamen vanuit China, mijn maatje Austin, uit Seattle gaat ook weer mee, maar eerst naar Buri ram, sorry in Marq Marquez t shirtje, ik zal hier mijn ervaringen posten?

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.