• 28 augustus 2022 om 20:44

    Alweer een paar weken lid, maar te druk geweest (met rondjes rijden) om me even voor te stellen, dus bij deze!

    Anderhalf jaar geleden heb ik voor het eerst een testritje gedaan op een T700, waarna ik al snel verkocht was. Helaas kwam het echte leven er even tussen en moest ik het er voorlopig bij laten. Maar… twee maanden terug ben ik dan de trotse eigenaar geworden van een T700 World Raid en rijd er sindsdien bijna dagelijks mee.

    Na vele drama verhalen gehoord te hebben over levertijden, besloot ik zonder verwachtingen toch de Yamaha dealer om de hoek te bellen voor opties. Blijkbaar had ik geluk, want twee weken later stond hij bij mij in de garage.

    Ik rijd in de buurt van Apeldoorn en probeer zo veel mogelijk zand, modder, grint en andere onverharde paden in kaart te brengen, met als doel ervaring op te doen en komend jaar aan mijn eerste roadbook rally mee te doen (ik heb mijn zinnen gezet op Hellas, dus als er liefhebbers zijn om mee te gaan…).

    Ik hoop leuke ritten mee te kunnen doen en mijn motor goed vies te krijgen. Hopelijk tot snel!

     

     

    Groeten,

    Jochem Stevense

  • 28 augustus 2022 om 20:55

    Hoi Jochem,

    Welkom bij de club.  Mooie motor!

    Tot ziens,

    Dipstick

     

  • 14 september 2022 om 12:03

    Hoi Jochem,

    Mooie motor en mooie vooruitzichten..

    Welkom hier.