• 28 februari 2017 om 19:40

    Ik was al bij de onzeaanhangershop wezen kijken of die daar te koop stond. (Nog)niet…..

  • 2 maart 2017 om 20:18

    Klopt heren, goed opgemerkt. Ergens rijd nu iemand rond met een aanhanger met mooie Tenere stickers erop. Maar zonder te weten wat dit inhoud.

    Afgelopen zondag heerlijk offroad gereden met de TT600, in noord brabant. Was voorlopig het laatste ritje met de zelf verbouwde aanhanger. Maandag middag appje (rond 15.30) van moeders dat de schuurdeur open stond en de aanhanger niet meer op de vertrouwde plek stond. Enige hoop was nog dat pa hem gehaast had mee genomen, was helaas niet het geval.

    Wie heeft mijn aanhanger gezien,??
    Gestolen in omgeving Utrecht IJsselstein.
    Kenmerken:
    Wit, met grote trespa disselbak voorop.
    Linker zijkant een camper rampje.
    Aan de achterzijde 2 openslaande deuren met 2 grote stickers van de Tenere club.
    Op beide zijkanten is nog het restant te zien van een afbeelding van een springende crosser.
    Binnen zijde is voorzien van ledverlichting, 2x inrijklem en een neerklapbaar vrachtwagen bed.
    Ohja zou ook graag mijn vieze crosslaarzen graag terug zien!!

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 2 maart 2017 om 20:42

    Och jongen Jona, zonde.

    Aangifte doen, en het plaatje delen op zoveel mogelijk sociale media! Hopen dat ze in elk geval misselijk worden van de lucht van je laarzen.

  • 2 maart 2017 om 21:14

    Inderdaad, en beetje speuren op marktplaat en speurder.

    Gaan het zien,

  • 2 maart 2017 om 21:36

    Och jongen Jona, zonde. Aangifte doen, en het plaatje delen op zoveel mogelijk sociale media! Hopen dat ze in elk geval misselijk worden van de lucht van je laarzen.

     

    Misschien overleven ze het wel niet..