• 12 november 2017 om 22:17

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door Kibbe.
  • 14 november 2017 om 21:51

    Plek op aanhanger en in auto gezocht. WieoWie ?

  • 15 november 2017 om 16:02

    ja, kan

     

    groet, Norbert

     

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door mecanico.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door mecanico.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door mecanico.
  • 17 november 2017 om 08:52

    Bert, als ik genoeg tijd had, zou ik zeker meekoomen. Maar ik ben zondag al in nederland en zaterdag ervoor plakken lukt niet. Echt jammer, ik wens jullie heel veel plezier.

  • 17 november 2017 om 18:48

    Eh…..

    ik meld mij af voor morgen. Kwam er op neer dat ik alleen moest gaan en was deze week al twee keer in Beilen voor werk dus eigenlijk niet zoveel zin om dan nog een keer te doen. Excuus voor de late afmelding aan de organisatie… smiley die ietsjes sip kijkt.

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 17 november 2017 om 23:34

    Eh….. ik meld mij af voor morgen. Kwam er op neer dat ik alleen moest gaan en was deze week al twee keer in Beilen voor werk dus eigenlijk niet zoveel zin om dan nog een keer te doen. Excuus voor de late afmelding aan de organisatie… smiley die ietsjes sip kijkt.

    gerbrant, als je dit nog leest. Je kan bij ons op de kar mee. Is groot genoeg voor 3. Tijdstip en locatie staan hierboven.

  • 19 november 2017 om 14:09

    Mooie rit veel blubber nat gras af en toe zand en een soort leem ? Variatie genoeg dus. Vooral het starten na de versn. pook zorgde voor voor wat oponthoud. Maar verder kon er aardig doorgereden worden in de doodstille bossen ! Een gemiste kans voor alle DTA leden want deze rit verdiende meer deelnemers !

  • 19 november 2017 om 21:58

    Kibbe en op de achtergrond Arjan beiden bedankt voor deze natte editie van de NNR. Dankzij mijn stuurmoffen en scherpe bandjes en Kibbe, Norbert, Marcel L. en Teun lekker gereden. Voor de middagbreak genieten van het mooie Drente. Toen nog 75 km met Teun op endurospeed. Prachtig. Konden net niet de route afmaken omdat er geen lantaarpalen branden in het bos. Na een flinke hap hutspot bij zaal Muller voldaan naar huis.??

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 5 maanden geleden door josvandecross.
  • 20 november 2017 om 20:56

    klinkt als een waardig opvolger van de oerbulten rit.toch wel vreemd dat er zo weinig aanmeldingen waren voor zo’n prachtige rit. maar zoals raymond al zij.het gaat niet om het aantal aanmeldingen.

  • 27 november 2017 om 23:52

    ,

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 27 november 2017 om 23:56

    /

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.