• 29 oktober 2016 om 12:53

    Ik ga er vanavond kamperen.

    Ben ik mooi op tijd met dit mooie weer.

    Tot morgen?

  • 29 oktober 2016 om 17:45

    Beetje laat, maar ook ik ben van de partij en heb mij aangemeld… Vanochtend motor geprepareerd, nopjes er weer onder, olie bij gevuld, uitlaat vast gezet… Machientje heeft er weer zin in! Operator ook!! Oant moarn!

    Shut up and ride!

  • 29 oktober 2016 om 21:17

    Zo, de track is bijna gereed, en jullie zijn welkom vanaf een uur of 8. De koffie staat klaar, en ik zal voorafgaand een kleine briefing geven. Tussen de middag is er een lunch bij een plaatselijke snackbar. En omdat het Gineke’s verjaardag is kunnen we na afloop niet meer bij Ronostrand terecht. Ik kijk nog even of daar iets op te verzinnen is. Mocht j willen overnachten, zelf regelen met Ronostrand.

    Zo vroeg gaat me helaas niet lukken, moet onderweg nog ergens anders langs. Maar ik heb de track, dus ik probeer jullie wel in te halen

  • 29 oktober 2016 om 22:42

    Zo, de track is bijna gereed, en jullie zijn welkom vanaf een uur of 8. De koffie staat klaar, en ik zal voorafgaand een kleine briefing geven. Tussen de middag is er een lunch bij een plaatselijke snackbar. En omdat het Gineke’s verjaardag is kunnen we na afloop niet meer bij Ronostrand terecht. Ik kijk nog even of daar iets op te verzinnen is. Mocht j willen overnachten, zelf regelen met Ronostrand.

    Zo vroeg gaat me helaas niet lukken, moet onderweg nog ergens anders langs. Maar ik heb de track, dus ik probeer jullie wel in te halen

    Dat is en richttijd hoor. Je weet toch hoe snel de ritten meestal op gang komen.
    En we kunnen een uurtje extra slapen vannacht.

    Tijd is vanaf he.

  • 30 oktober 2016 om 17:08

    Heb een foto album aangemaakt, ik hoop dat jullie voldoende materiaal hebben geschoten om deze functie op de website goed te testen !!

  • 30 oktober 2016 om 18:48

    Heb een foto album aangemaakt, ik hoop dat jullie voldoende materiaal hebben geschoten om deze functie op de website goed te testen !!

    Gelukt, makkelijk gaat dat.

     

  • 30 oktober 2016 om 18:59

    Gieneke dank voor de koffie op het eind. Prima rit met prima gezelschap.

  • 30 oktober 2016 om 22:46

    Hoi NN rijders;

    Leuk om jullie weer te zien.

    Genoten van de koffie en de route. Kibbe en Arjan bedankt voor de adhoc organisatie. Na de overdadige chaos lunch was de route vol aangename verrassingen. Veel wandelaars maar geen wanklank.Kon na afloop niet wachten op de koffie van Gieneke2, voor donker thuis zijn.

    Groeten van de flying oldies.

    Teun en Jos

     

     

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 31 oktober 2016 om 08:49

    Kibbe en Arjan bedankt! Lekkere ouderwetse prut, zit nog steeds op onverwachte plekken

  • 31 oktober 2016 om 09:47

    Lekker zuinig ook

  • 31 oktober 2016 om 17:16

    Gelukt, ik heb een aantal foto’s er op gezet, van weer een geweldige rit, mede dank zij onze voorrijders Arjen en Kibbe, die ons stukjes route lieten rijden die niet op de track stonden, het was helemaal top, ik had geluk gehad, nam een tak mee. komt precies tussen mijn beide voorpoten terecht, wel valpartij, maar geen schade.Een dikke pluim voor de organisatie!!! ( p.s. kan iemand een paar foto’s verwijderen, die waren per ongeluk mee gegaan]

  • 31 oktober 2016 om 17:21

    Filmpje

    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 7 jaren, 4 maanden geleden door Philip.
  • 31 oktober 2016 om 17:42

    Toch heel beheerst op het taludje omgelegd hoor, Philip.

    Fred, die kamelen heb ik gemist… was dat bij die plassen?

  • 31 oktober 2016 om 18:03

    Ziet er goed uit heren, zeker wat gemist. Ben druk met voorbereidingen voor de sleuteldag 2017. Hierdoor weinig tijd om te rijden