• 2 april 2018 om 23:34

    Op 21 april organiseert de DTA een Ténéré-Sleuteldag bij Jonathan in Benschop, vlakbij IJsselstein (Utrecht). – zie ook bij de ‘Agenda’ op onze Website –  .

    Dit is altijd één van de gezelligste Treffens, vooral omdat er volop tijd is om bij te kletsen en stomme praat te verkopen. Maar ook een goede manier om kennis te maken met de Ténéré club. Tips en Trucs over reizen, daarbij behorende sleutelverhalen.

    Daarom combineren we deze jaarlijkse Sleuteldag al jaren met onze “Nieuwe Leden Dag”.

    Natuurlijk kun je de gehele dag komen, maar je kunt ook gewoon ff komen buurten.

    Er zijn  altijd een aantal sleutelaars en een aantal adviseurs, de  ‘stuurlui aan de wal’, maar in ieder geval staat ook de gezelligheid centraal.

    Als je wil komen en zeker als je bij de lunch wilt zijn, geef je dan nog even op via de Agenda, dan kunnen we daar rekening mee houden. Als dat niet lukt kan je ook mailen naar dta.voorzitter@gmail.nl

    Deze activiteit is (ook voor nieuwe leden) kosteloos, ook het bijwonen van de lunch en de beroemde cake des huizes.

    Wij hopen jullie zaterdag  de 21e   te ontmoeten.

    Vriendelijke groet,

    Frans ten Have, voorzitter DTA

     

    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door haveloos.
  • 4 april 2018 om 20:45

    Wees welkom,

    Gelijk gebruik maken van de mogelijkheid om te informeren of ik nog iets specifieks kan verwachten of regelen qua sleutelwerk.

    Zijn er mensen met speciale wensen, waar ik iets voor kan voorbereiden?

    Eventuele gecombineerde bestelling bij Kedo of Bolski??

     

    GRT Jonathan

  • 9 april 2018 om 15:53

    Ik had graag gekomen maar moet helaas werken waar ik niet onderuit kan komen. Allen veel plezier.

  • 9 april 2018 om 16:25

    ik wil proberen om een 3yf tot leven te wekken.
    o.a: radiator vervangen en de kabelboom nazien.  onverlaat heeft de gelijkrichter afGEKNIPT… de lomperd!
    verder heeft t ding nu een jaar of 5 stil gestaan. dus verdere suggesties voor uit te voeren dingen/na te lopon zaken zijn welkom.

    Fred… 660-goeroe komt gelukkig ook zag ik…

  • 9 april 2018 om 16:43

    Ik kan de verleiding niet weerstaan om een lekker plakje notenkeek te proeven.

    Geen idee of ik wat te sleutelen heb?

  • 16 april 2018 om 12:15

    Er hebben zich al leuk aantal mensen opgegeven. Ben je van plan om te komen meld je dan aan via de website.

     

    Tot zaterdag.

  • 16 april 2018 om 22:54

    Zojuist een 18″ velg en band gescoord…
    D’r is toch wel een beetje bandenvet en ‘n omlegtooltje beschikbaar, a.s. zaterdag ?

  • 17 april 2018 om 18:56

    K ben ook mijn schuurtje aan t opruimen.
    Heb nog wel een beetje 34L en 3YF spul/onderdeeltjes ‘n paar zijtasjes, topkoffertje, tanks, wat plastic-zooi, etc etc.
    Ik ga niet alles meezeulen, maar als er iemand is, die nog wat specifieks zoekt doe me dan ff maar een berichtje, dan komt t mee naar Jona’s feestje.

    Een fotootje van spulletjes waar je mogelijk interesse in hebt ( als t hier erbij ligt) kan ik evt. ook wel verzorgen .

  • 18 april 2018 om 09:01

    Niet echt iets specifieks nodig, altijd wel geintresseerd in mooie spullen. Kan je overzicht foto / lijstje maken wat je zoal weg wild doen?

  • 18 april 2018 om 12:33

    @Jasper.

    Weet niet wat je hebt (net zoals Jona), maar heb wel interesse in 34L spullen.

    Nette tank, goed voorspatbord? Laat maar horen wat je hebt, zo blijkt mijn Ténéré-tje op de weg.

    Groet, Léon.

  • 18 april 2018 om 12:55

    alles is gebruikt..
    34L tank zonder butsen heb ik nog, maar die is (Tweety-) Geel. Dus dat vereist wellicht wat TLC.

    daarnaast… tellers, frame, stuur-knoppensets, (eveneens geel) voor-/achterspatbord, voorrem kompleet, voorvork.  Achterlicht moet ook nog ergens zwerven. Dat soort dingetjes…

     

  • 20 april 2018 om 15:34

    Ik heb niets te sleutelen maar misschien kan ik mijn iemand helpen.

  • 21 april 2018 om 09:03

    Ik kan het adres ff niet vinden …..

    ok Benedeneind Noordzijde 440

    dank aan Google

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door Drekracer.
  • 21 april 2018 om 17:18

    Ik ben weer thuis.  Daar ben ik dus wél aan t sleutelen geslagen.
    Alle overbodige/breekbare delen van de xtz660 afgehaald. En nu ben ik bezig de lekkende radiator te vervangen door degene die ik al jaaaaren terug van Ko bekomen heb.

    Opdat jullie niet denken dat ik op deze traditionele sleuteldag alleen maar in t zonnetje zit koffie te drinken…

    Maar toch kan ik het natuurlijk even niet laten om de fam. Molenaar weer ernstig ter bedanken voor de overdaad aan gastvrijheid en perfecte catering. T was wéér super geregeld allemaal. Heel veel dank!
    Stiekem hoop ik dat ook volgend jaar de traditie op dezelfde lokatie nog een keertje kan worden voortgezet.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 11 maanden geleden door jasper tornij.