-
Goededag allen, gezond nieuwjaar toegewenst en veilige kilometers. Mijn naam is Jan-Willem Voskamp, 45 jaar jong en uiteraard een trotse bezitter van een Tenere! Wonende in de gemeente Alphen aan de Rijn. De rede dat ik lid ben geworden is om ervaringen uit te wisselen, fijne en vooral veilige ritten en gezelligheid. Hopelijk tot snel en een hartelijke groet!
-
Welkom Jan-Willem!
-
Welkom! Welke tenere heb je?
-
Welkom Jan-Willem, je kunt al gelijk aan de 1e gezelligheidsactie meedoen… Over 2 weken vind de Nieuwjaarssbijeenkomst en ALV in Wagengen plaats! 😉
-
Dankjewel voor de uitnodiging, helaas kan ik er niet aan deelnemen door mijn vakantie. Vriendelijke groet
-
Welkom bij de club!
Jij ook een mooi en avontuurlijk jaar gewenst.Zie dat je een World Raid hebt, die dikke tank smoelt erg goed.
Mócht het nu zo zijn dat de site soms wat traag reageert, dit ligt niet aan je pc.
Ik wens je veel plezier tijdens de evenementen en als je onze alv tóch belangrijker vindt dan je vakantie… datum & tijd vindt je in de agenda, geef je daar dan nog even op met een druk op de oranje knop. -
Hoi J-W, welkom. Hoe gaat het met ‘m’n’ DRZ? Tot ziens!
-
welkom bij de club
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.