• 8 juli 2018 om 20:26

    In welk zielenhuis lig je Marcel? Kunnen Frans en ik wat boor je doen? Wij zijn nog in Cochem.

  • 8 juli 2018 om 21:50

    Zojuist heb ik Marcel gesproken. Hij heeft inderdaad zijn sleutelbeen gebroken, verder gaat het goed met hem. Geen enkel schrammetje of blauwe plek. Zijn motor wordt door de verzekering teruggebracht, zelf moet hij voor de zekerheid een nachtje blijven. Hij heeft wat kleding etc. uit zijn bagage, verder zegt hij niets nodig te hebben. De verzekering belt morgen over zijn terugreis, waarschijnlijk gaat dat per taxi. Hij moet wel geopereerd worden, de bedoeling is dat dat in NL gebeurt.

  • 9 juli 2018 om 09:27

    Kut man Marcel. Beterschaap.

    Enne moeten we misschien eens stoppen met dat gedoe in Duitsland? Het kost teveel slachtoffers zo.

  • 9 juli 2018 om 10:39

    Beterschap Marcel vervelend eind van een leuk weekend.

  • 9 juli 2018 om 12:44

    Neee, niet weer he!!

    Beterschap Marcel!

    Je hebt toch wel de mini gesloopt hoop ik….

  • 9 juli 2018 om 18:44

    Marcel net weer gesproken: hij wordt toch niet geopereerd, want de breuk zit een beetje op een lastige plek aan het einde van het sleutelbeen. Maar het is ook niet echt nodig, want het is een nette breuk. De verzekering is bezig met het regelen van de terugreis. Als het goed is lukt dat morgen, anders overmorgen.

    Marcel heeft geen internet, maar kan wel SMSjes ontvangen.

  • 9 juli 2018 om 19:04

    Blij dat t meevalt, relatief dan.

    Oef, zonder internet zijn ziekenhuisdagen wel zeg

     

     

     

  • 9 juli 2018 om 20:29

    Is er al iets duidelijk over de schuldvraag ? Marcel gaat in ieder geval het record van Frans niet verbeteren denk ik

  • 9 juli 2018 om 23:37

    Op de terugweg van het extended Moezelweekeinde kon ik vandaag nog bij Marcel op ziekenbezoek gaan. De breuk van zijn sleutelbeen bleek op elkaar te passen, zodat een normale genezing de voorkeur heeft. Hij had geen pijn, in de Duitse ziekenhuizen geven ze zware pijnstilling, voordeel is je hebt geen pijn, maar je bent wel zo suf als een konijn !
    Hopelijk kan hij al snel naar huis gerepatrieerd worden.
    @ JanRad, schuldvraag is geen probleem, in Duitsland zijn de buitenlanders altijd de schuldigen !
    @ Heydt, tegenwoordige Mini’s zijn stevig, heeft slechts een deukje!

    Frans

  • 10 juli 2018 om 00:20

    Tjeempie, Marcel… Wat flik je me nu?

    Was ik hard op weg om de trekhaakbokaal te verdienen (totaalschade aan elleboog…Verbrijzeld, vastgezet met 12 pennen, een titanium plaat en een halve doos meccano. Met als gevolg dat ik zeker mijn IJslandreisje -van nu-  als motorrijder op mijn buik kon schrijven en de verwachting is, dat ik nooit mijn arm meer zal kunnen strekken. En dus… of ik ooit nog kan motorrijden…Denk t van niet). En dan ga jij ff lekker lopen concurreren !!!

    Vanjuit Reykjavik wens ik je toch wel alle beterschap en een goed herstel.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 9 maanden geleden door jasper tornij.
  • 12 juli 2018 om 12:52

    Tjeempie, Marcel… Wat flik je me nu? Was ik hard op weg om de trekhaakbokaal te verdienen (totaalschade aan elleboog…Verbrijzeld, vastgezet met 12 pennen, een titanium plaat en een halve doos meccano. Met als gevolg dat ik zeker mijn IJslandreisje -van nu- als motorrijder op mijn buik kon schrijven en de verwachting is, dat ik nooit mijn arm meer zal kunnen strekken. En dus… of ik ooit nog kan motorrijden…Denk t van niet). En dan ga jij ff lekker lopen concurreren !!! Vanjuit Reykjavik wens ik je toch wel alle beterschap en een goed herstel.

    Marcel gaat voor de lifetime achievement award

  • 12 juli 2018 om 15:55

    Sterkte Marcel; bij Herlings en Rossi duurde het herstel 2 weken.

    Duitsland blijkt dus  veel gevaarlijker te zijn dan Mongolie, Stan en Rusland

  • 12 juli 2018 om 22:49

    ‘k  ben hier  ( http://phallus.is/en/ ) nu toch…

    wellicht hebben ze hier een lifetime- ‘trekhaak’ voor Marcel

  • 13 juli 2018 om 21:40

    Shit Marcel, wat vervelend. Snel herstellen en weer door, beterschap.

  • 13 juli 2018 om 22:33

    Balen Marcel. Ik wens je veel sterkte met het herstel. Het sleutelbeen schijnt alleen maar sterker te worden van een breuk. Dit hebben ze mij ten minste wijs gemaakt toen ik tijdens een Ardennenweekend in een ver verleden ook een sleutelbeen brak.