• 22 juni 2018 om 23:57

    Het is alweer zomer ! Het Moezelweekeinde van 6 – 8 juli is alweer binnenkort.
    We gaan weer naar dezelfde camping als vorig jaar, Camping Schausten in het Endertdal.
    De kampeerplek bij de beek staat in principe weer helemaal tot onze beschikking.
    Ook heb ik een Caravan gehuurd met koffieapparaat, koelkast e.d., zodat we gezamenlijk kunnen ontbijten.
    Routes:
    Voor heen en terug heb ik 2 verschillende routes van/naar Aachen <-> Cochem, resp. 185 en 235 km.
    Voor zaterdag heb ik een mooie route met prachtige vergezichten, 230 km.
    Planning:
    Aankomst vrijdagnamiddag/avond op de tijd die jou schikt. In de bar op de camping kan je een hapje eten en er is prima bier (zie website camping).
    Zaterdag gaan we na het ontbijt in groepen van 4 – 6 motoren de route rijden.
    Het avondeten plannen we in overleg, afhankelijk van ieders zin en het weer.
    Zondag moet iedereen jammer genoeg weer huiswaarts gaan.
    Organisatie:
    – Geef je svp op via de Agenda, als dat niet lukt mail me dan even.
    – Als je familie en/of een introducé(e) meeneemt, mail me dan even.
    – Als je mogelijk in de caravan wilt slapen, mail me dan even (eerste eerst!)
    – Als je de GPS route(s) wil hebben (Garmin, .gdb) , mail me dan even.
    Verder is er van alles via het Forum te regelen.

    Frans
    Email: dta.voorzitter@gmail.com

  • 1 juli 2018 om 12:26

    Goede morgen, ik heb me ingeschreeven. Maar ik weet nog niet 100% of ik het ga redden, vanwege werk op vrijdag en eventueel ook op zaterdag.

    Gaan we de BundesBankBunker in Cochem bekijken?

    http://www.bundesbank-bunker.de/nl/

  • 1 juli 2018 om 20:28

    Ja leuk idee, misschien vinden we nog wat Marken.

  • 1 juli 2018 om 20:45

    Kan je de route voor zaterdag ook mailen Frans ?

  • 1 juli 2018 om 23:46

    Jan en Ekko, de routes heb ik jullie gestuurd.

    Een bezoek aan de BundesBankBunker lijkt me een prima idee voor zondagmorgen, zeker bij slecht weer. Ik zal navraag doen naar de mogelijkheden….
    Frans

  • 3 juli 2018 om 12:23

    Zijn er ook deelnemers die een dag langer willen blijven om zondag ook nog een tocht aldaar te maken?

  • 3 juli 2018 om 19:33

    Ik wil wel langer blijven.

    Maar moet helaas maandag werken.?

  • 3 juli 2018 om 23:47

    Goed idee om de zondag eraan te plakken, zeker als het zulk mooi weer blijft.
    Bij het ABP heb ik maandag vrij gevraagd zodat ik niet, niet hoef te werken !
    Van de camping verwacht ik geen probleem.

    @ Jan, heb jij al een route voor die dag ?
    @ Philip, als je verlof neemt, of overuren opneemt, hoef je niet te werken….

  • 4 juli 2018 om 19:27

    OK, ik zorg voor de route op zondag.

  • 4 juli 2018 om 19:55

    Jammer, moet me toch afmelden voor de Eifel. Ik wens jullie heel veel plezier.

  • 5 juli 2018 om 11:16

    Goed idee om de zondag eraan te plakken, zeker als het zulk mooi weer blijft. Bij het ABP heb ik maandag vrij gevraagd zodat ik niet, niet hoef te werken ! Van de camping verwacht ik geen probleem. @ Jan, heb jij al een route voor die dag ? @ Philip, als je verlof neemt, of overuren opneemt, hoef je niet te werken….

    Ik heb hem wel Frans maar ik krijg de route niet zichtbaar op mijn Garmin. Geen idee wat ik verkeerd doe. Ook de GPX versie krijg ik niet zichtbaar op mijn apparaat terwijl ik hem wel op mijn SD kaartje zie. Ik zet hem aldaar wel over van Phillip zijn Garmin.

  • 5 juli 2018 om 19:02

    Dag allemaal,

    Ik ben er ook bij. Vertrek morgenmiddag rond 14u vanuit Leiden. Als iemand mij de zaterdagroute en eventueel heenroute kan mailen, houd ik mij aanbevolen.

    Hasta manana!

     

     

  • 8 juli 2018 om 18:17

    Na een mooi weekend is op de terugweg Marcel in contact gekomen mer een rode mini.

    Zijn motor heeft wat krasjes maar hijzelf is weer op zijn zere schouder gevallen en is naar het ziekenhuis gebracht.

    Als er meer nieuws is post ik het wel.?

     

  • 8 juli 2018 om 18:52

    Bah

    Beterschap alvast Marcel!

    Sander

  • 8 juli 2018 om 19:24

    Bericht van Marcel aan mij:

    Hoi phillip ik lig nu in het ziekenhuis. Sleutelbeen is gebroken. Morgen even kijken of ze er hier of in Nederland een plaatje op zetten.en of ik misschien dinsdag al naar huis kan