• 22 juni 2017 om 22:43

    Bij mijn (volgens mij en mijn biologische vader) biologische broer is genoeg ruimte voor een camper of 2-3 zonder de schep/schop uit het vet te hoeven halen, het zal wel wat passen en meten zijn daar de tuin ietwat alternatief/bobbelig en supermega wild is.

    De zeis staat klaar om je eigen plekkie te ontdoen van groen voor je tent om na het opzetten (vrijdag) direct naar de denkbeeldige bar te lopen voor een ondenkbeeldig  ijskoud biertje.

    Helaas voor de langzame waaghalzen heb ik de beschikbare trialmotor gelaten voor wat ie is, er is op de nieuwe lokatie geen ruimte om ergens tussendoor of overheen te rijden, voel je overigens vrij om de zeis aan je motor te schroeven om het maaien van gras extra uitdagend te maken.

    Met mijn moeder gaat het overigens al weer een stuk beter dan gisteren maar als je 113 bent dan kun je wel zeggen dat je over je hoogtepunt heen bent. Over 3 weken wil ze afzwemmen voor haar B diploma, dat zal geen gemakkelijke opgave worden daar zij tijdens het zwemmen niet mag roken.

    M.d.W zal zeker niet vergeten worden of teleurgesteld. Die lapdance zit er niet in deze keer maar het Ellemeter Nonnen Koor (ENK) zal een lied ten gehore brengen. In het oud latijns welliswaar maar speciaal voor M.d.W. ingestudeerd. Schijnt mooi te zijn.

     

    Komend weekend worden er nieuwe koeien in de sloot gegooid.

    Groet,

    Gijs

     

  • 23 juni 2017 om 10:12

    ok… met name die verse koeien lijken me een redelijk alternatief voor de trialmotor. Ik blijf mijn best doen om die kant op te komen, maar -zoals altijd… sjit heppens…. –  tot op heden wil t nog niet echt meezitten met mijn planning..

    De combi van ‘zeis’  en ‘zieke moeder’ lijkt me er overigens één die je bij Magere Hein verborgen moet houden…

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door jasper tornij.
  • 23 juni 2017 om 17:05

    Wie zijn er allemaal vanavond al? Ik heb mezelf net aangemeld, maar ik moet zaterdagmiddag helaas alweer pleite.

  • 23 juni 2017 om 18:11

    sjit, mannen… ondanks alle voorbereidingen en planningen aan deze kant, gaat het me niet meer lukken… ik moet nog ff buffelen voor de baas en ben dan pas tegen half 8 weer op mijn thuisbasis.  Als ik me dan nog ruim 160 km door de file en met een topsnelheid van max 85 richting bier en koeien moet bewegen liggen jullie al lang op één oor.

    t is zwaar kut. en zo voelt t ook.

    Ik wens jullie veel lol en hopelijk komt er een herkansing in de Moesel-streek over twee weken.

  • 23 juni 2017 om 22:15

    Bij mijn (volgens mij en mijn biologische vader) biologische broer is genoeg ruimte voor een camper of 2-3 zonder de schep/schop uit het vet te hoeven halen, het zal wel wat passen en meten zijn daar de tuin ietwat alternatief/bobbelig en supermega wild is. De zeis staat klaar om je eigen plekkie te ontdoen van groen voor je tent om na het opzetten (vrijdag) direct naar de denkbeeldige bar te lopen voor een ondenkbeeldig ijskoud biertje. Helaas voor de langzame waaghalzen heb ik de beschikbare trialmotor gelaten voor wat ie is, er is op de nieuwe lokatie geen ruimte om ergens tussendoor of overheen te rijden, voel je overigens vrij om de zeis aan je motor te schroeven om het maaien van gras extra uitdagend te maken. Met mijn moeder gaat het overigens al weer een stuk beter dan gisteren maar als je 113 bent dan kun je wel zeggen dat je over je hoogtepunt heen bent. Over 3 weken wil ze afzwemmen voor haar B diploma, dat zal geen gemakkelijke opgave worden daar zij tijdens het zwemmen niet mag roken. M.d.W zal zeker niet vergeten worden of teleurgesteld. Die lapdance zit er niet in deze keer maar het Ellemeter Nonnen Koor (ENK) zal een lied ten gehore brengen. In het oud latijns welliswaar maar speciaal voor M.d.W. ingestudeerd. Schijnt mooi te zijn. Komend weekend worden er nieuwe koeien in de sloot gegooid. Groet, Gijs

     

    Hemel is er bij je broer ook zo’n sloot als bij je ouders ? Ik hoop niet dat ik er weer in donder.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door JANRAD.
  • 24 juni 2017 om 01:13

    Helaas, ik kan morgen toch niet komen.

  • 24 juni 2017 om 08:28

    Ben er toch niet bij mensen veel plezier in ieder geval.

  • 24 juni 2017 om 13:02

    Ga dadelijk rijden, tot zo!!

  • 24 juni 2017 om 21:22

    Vandaag helaas anders gelopen dan gepland. Nog thuis en niet/ te weinig zin om door droevige weer richting zeeland te komen.  Volgende keer beter.

    Gijs, bedankt voor het organiseren, hoop dat al weer stukje beter gaat met je biologische moeder.

  • 24 juni 2017 om 21:22

    Vandaag helaas anders gelopen dan gepland. Nog thuis en niet/ te weinig zin om door droevige weer richting zeeland te komen.  Volgende keer beter.

    Gijs, bedankt voor het organiseren, hoop dat al weer stukje beter gaat met je biologische moeder.

  • 25 juni 2017 om 13:32

    Gijs bedankt voor het mooie weekend.

    Jammer dat het hele weekend mooi weer was en de laatste 5 min voordat ik thuis was helemaal nat geregend ben.

  • 25 juni 2017 om 19:06

     

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door Philip.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door Philip.
  • 25 juni 2017 om 21:18

    dank allen voor het gezellige weekend, de druppels die we ontvingen mogen geen naam hebben, de woef was er, de drankjes, bratwurst, eitjes und die SCHALLPLATTENWIEDERGABEGERÄTE  naturlich.

    Hopelijk heeft iedereen weer droog de weg naar huis (behalve Philip) veilig afgelegd en het naar de zin gehad.

    dank ook aan mijn broer die zijn tuin aan ons beschikbaar stelde op het laatste moment

    met mijn moeder gaat het weer een stuk beter.

    Tot een volgende keer,

    Gijs