• 8 september 2017 om 18:06

    Ik zou graag zaterdag willen deelnemen aan de rit, hoelaat vindt dit ongeveer plaats? Oscar

  • 10 september 2017 om 09:54

    Twee avonden geweest… twee avonden top-sfeertje!

    Dank aan t orga-team en alle Ténéristen voor een leuk en gezellig 30e Treffen

  • 10 september 2017 om 13:24

    Het was weer ouderwets gezellig op het treffen, ik ga de volgende keer tijdens de loterij wel Veel strenger optreden.

  • 11 september 2017 om 17:29

    Prachtig treffen, goed geregeld allemaa en erg gezellig!

    Als jij strenger gaat optreden neem ik mijn bij deze loterij gewonnen EHBO setje wel mee om de schade weer te verbinden.

    Zie bij de foto’s dat er misschien wat andere mensen ook wel de sloot in hadden mogen rijden want er staat wel erg vaak dezelfde 34L in dezelfde sloot.

     

  • 11 september 2017 om 21:47

    Ook weer thuis na het waanzinnig leuke jubileumweekend (allemaal bedankt voor de organisatie en de geweldige sfeer) en daarop volgend nog een rondje Ardennen. Erg genoten weer!

  • 14 september 2017 om 12:10

    Filmpje OnroadRit.

  • 14 september 2017 om 18:18

    Hartstikke bedankt voor een geweldig weekend! Geweldig naar mijn zin gehad?

  • 14 september 2017 om 23:30

    leuk filmpje Philip ! Hield bij Ermelo de weg op ?
    Je had een mooie On-Road route gemaakt

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door haveloos.
  • 23 september 2017 om 13:48

    Steve vroeg mij om zijn dank voor de gastvrijheid over te brengen. Dus hierbij ?:

    Hi.
    Thanks for the pics, proved we all had a good time.
    The welcome from all of the DTA was great and I would like to come over again. If you could pass on my thanks that would be great.
    Meet and hope that a few of you guys can come over and experience our hospitality.
    It was great to meet new faces and the organisation / barbie was a sucess.
    Hopefully see you next year.

    Cheers Steve