• 28 augustus 2017 om 00:52

    @ Rainer,
    Es ist wirklich Wunderbar wenn Du mit deinem 3AJ das DTA Treffen besuchen kann!
    Nur noch snell Sattel und Tank d’rauf und gehe mit die Banane

  • 31 augustus 2017 om 22:36

    MT-07 Blok
    In ons groepskampement in Voorthuizen mogen we de opengewerkte Ténéré van de Politie Academie Lelystad tentoonstellen en ook het opengewerkte XT Blok uit de eerste jaren van de DTA !
    Daarnaast verwacht ik het blok van de T7 Concept, een MT-07 Blok, van Yamaha te mogen tentoonstellen.
    Een en ander kan dan een mooie opwarmer zijn voor het bezoek aan de Ténéré verzameling van Jos op zondagochtend.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door haveloos.
  • 31 augustus 2017 om 22:39

    Inschrijven:
    De weerverwachting is, naar Nederlands begrip, goed, bovendien valt het Treffen onder een goed Gesternte !
    Voor zover wij in kunnen schatten, heeft nog niet iedereen die naar het Treffen wil komen zich ingeschreven via de Agenda. Wij missen o.a. nog de namen van diverse oude Getrouwen voor dit Jubileum weekeinde.
    Geef je nog op, we moeten na dit weekeinde de BBQ bestellen en inkopen gaan doen.

    Als om de een of andere reden inloggen niet lukt kun je je ook opgeven via de email : dtatreffen@gmail.com .
    Via dit adres kun je ook een partner, introduc(é)e en/of kinderen opgeven.
    Dit emailadres staat ook open voor oud leden en andere -niet leden- Ténéristen !

    Namens bestuur en commissie,
    Frans

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door haveloos.
  • 3 september 2017 om 21:41

    Dit kampement bestaat uit een grote ingerichte groepstent met daaromheen tweepersoons slaaptentjes, daarin liggen inflatable matrasjes. Dus je hoeft geen tent + matrasje mee te slepen !

     

    Maar mag je wel je eigen tentje opzetten? Ik heb wel eens op een treffen midden in de nacht mijn tentje met inhoud 500m verderop gesleept omdat sommige clubleden (ik noem geen namen) enorme bomen aan het omzagen waren!

  • 3 september 2017 om 23:03

    @ Norbert,
    We hebben ook plek om wat eigen tenten op te zetten, dus dat kan ook. Het hele stuk camping achter de Blokhutten staat tot onze beschikking ! Er is ook ruimte voor enkele campers en voor aanhangers
    Overigens zijn er bij ons kampement geen bomen, dus die kunnen niet letterlijk omgezaagd worden….

  • 4 september 2017 om 21:39

    Kan helaas niet eerder dan zaterdag in de loop van de middag

  • 5 september 2017 om 12:41

    Heb me ingeschreven, maar kan er helaas niet het hele weekend bij zijn. Ik kom zaterdag in de loop van de dag en blijf gezellig een hapje mee eten, maar ga ‘s avonds ook weer naar huis. Heb dus geen tentje nodig.

  • 5 september 2017 om 20:56

    Is het ook mogelijk om alleen de off-roadrit mee te rijden? Ik zit namelijk ff krap in de vrijetijd en ruim in de sociale verplichtingen…  en het is om de hoek dus wil het ook noet helemaal missen.

    ik hoor het wel!

  • 5 september 2017 om 22:01

    Helaas zal ook ik het moeten missen vanwege sociale verplichtingen.. (en enige pressie van vrouwlief)
    Erg jammer maar langs deze weg iedereen die wel gaat alvast veel plezier gewenst!

    Nu duim ik maar dat er nog enkele najaarsritten zullen komen.

    Groeten Ron

  • 5 september 2017 om 22:53

    @ Piet, Barbera en Mark,
    Jammer als jullie niet het hele weekeinde bij kunnen wonen, maar natuurlijk zijn jullie ook welkom op onderdelen. Graag wel even opgeven als je meedoet met de BBQ.
    De planning voor het vertrek van de on- en off-road ritten is rond 10 uur ‘s ochtends.

    @ Ron, ik hoop dat de pressie van vrouwlief juist was om je deel te laten nemen aan dit eenmalige evenement…. Tot een volgende keer.

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 7 maanden geleden door haveloos.
  • 5 september 2017 om 23:20

    De onroad route is klaar.

    Voor Basecamp en Mapsource.

    Gemaakt in CN 2018.2 dus als je een andere versie hebt, even de bijgeleverde track converteren naar een route in je eigen versie.

    Op cá de helft van de route is er in Elburg tijd voor een Pauze.

    https://wetransfer.com/downloads/44debad050a7827db6ee6f39d7be588f20170905210728/e3e04f

  • 6 september 2017 om 10:49

    Hoi,

    Opgegeven. Ik neem eigen tentje etc. mee en doe ook graag mee met de bbq.

    Tot vrijdag!

    Sanderd.

     

  • 6 september 2017 om 15:33

    Eh, ik pas ook mijn plan aan…. Ik kom zaterdag middag en avond, wil graag mee BBQen- met mijn 2 dames. Blijf dus niet kamperen.

     

     

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 6 september 2017 om 16:58

    Ik hoop vrijdag op de omgebouwde Scrambler 125CC te kunnen komen, waaraan sinds de sleuteldag is geprutst. Als de gezondheid t toestaat. Ik blijf niet slapen, maar kom zaterdag zeker wel terug om mee te BBQ-en.

     

  • 6 september 2017 om 19:53

    @ Frans

    Ik heb me aangemeld en BBQ graag mee.