-
Het treffen komt er weer aan en ivm. planning en bestellingen willen we vast een aantal zaken van je weten (zie agenda), graag in een mailtje naar de voorzitter(Komkommer) vóór 26 augustus!
Alvast bedankt voor je medewerking en tot dan!
-
Ajajaj… alsof ze niet weten dat ik al 30 jaar naar het treffen ga….: De familie heeft de reünie gepland tijdens ons treffen, ik ben er dus niet bij dit jaar. Ik gebruik de zaterdag zeker om ze dat doorlopend onder de neus te wrijven. Word ik waarschijnlijk wel uit het testament geknikkerd maar dat zij dan maar zo…
Iedereen die er wel bij is: héél veel plezier!
-
Ferry, je DTA motor familie zal je ernstig missen, maar niet getreurd: wij wensen jullie een fijne dag 😢.
P.S. Natuurlijk word je bij ons DTA niet uit het testament geknikkerd voor zo’n misstapje 😇 -
Hoi mede ténéré-ruiters,
ook ik doe mee aan het treffen 6-8 september, maar kampeer niet mee.
Heb een B&B in Ootmarsum geboekt voor mijzelf. (B&B Gastenhoes “het Siepelke” )Het zijn twee kamers: één met aparte bedden en één met een tweepersoonsbed voor een stelletje.
Heb je ook geen zin om te kamperen of heb je geen materiaal dan kan je eventueel mee naar de B&B bij vier personen is de prijs slechts € 60.- per persoon voor beide nachten.Mail/bel mij bij interesse
Groet, en tot de 6e
-
Voor het jaarlijks treffen heb ik voor de zaterdag een onroad route gemaakt van 227 km, die door Twente en Salland gaat. Voor de zondag is er een onroad route van 85 km, die deels door Duitsland gaat.
Deze zijn als tracks in gpx formaat als bijlage bijgevoegd. De tracks kun je eventueel in je toestel omzetten naar route. Voordeel van een track is dat we zo allemaal dezelfde route hebben. Tevens als bijlagen de afbeeldingen van de routes.
Deze bestanden zou je zo moeten kunnen downloaden. Lukt dat niet, dan graag een bericht met je emailadres. Dan mail ik ze vanaf woensdag 4 september.
-
Helaas de techniek werkt niet mee. Wordt het toch op aanvraag per email. Vanaf woensdag 4 september mail ik de routes.
-
👍
-
Hepperzinin! Wordt lekker weertje, vanouds gezellig. Ook voor nieuwe leden, echt een aanrader om er bij te zijn hoor!
Gaanwenogwatleuksdoen?
-
Is er nog een noppenroute?
-
Yes, DenneD heeft weer een offroad route gemaakt.
Denk je nog even aan je oliepeil! 🤪
-
Is deze offroad-route ook te downloaden?
-
Helaas moet ik mij wegen privéomstandigheden afmelden voor dit weekend. Maak er wat moois van iedereen, veel plezier!
-
Ik lig met koorts in bed en kan helaas niet komen.
Heel veel plezier allemaal dit weekend! -
Het wordt een beetje saai, maar we doen het toch echt zelf.. want we hebben er wederom een superleuk en -gezellig treffen van gemaakt!
Lekker gelachen en geouwehoerd.
JanTT en Denned bedankt voor de routes, allemaal bedankt voor het gezellige weekend!
Foto’s kunnen alvast in het ‘diverse’ album.
Bdw. Volgende treffen is alweer gepland van 12 t/m 14 september ’25. Zet m er vast in.
-
Ja, het was weer een gezellig Treffen en prima routes/tracks. Ook eenaantal echt oudgedienden en nieuwe(re) leden waren present, leuk!
Als afsluiting was er nog leuke On-Road Route op zondagmorgen met een prima lunch bij Ria. De meeste deelnemers van het Treffen weten niet wat ze gemist hebben, omdat ze voortijdig vertrokken waren 👻.
Dank aan eenieder voor zijn/haar bijdrage aan de gemoedelijkheid en de (bestuurs)commissie in het bijzonder. Extra lof voor de BBQ’ ers, die het bbq-proces goed in de gaten hielden zodat hun product lekker, knapperig en gaar was!
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.