• 18 september 2023 om 20:30

    Ha! Die speklapjes was ik een beetje helemaal vergeten. Maar smaakte inderdaad errug lekker ja! Haha.

    Was een leuk weekend mensen. Super weertje, leuk ritje, erg gezellig, lekker gegeten. Iedereen bedankt!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 18 september 2023 om 21:46

    Kon er helaas niet bij zijn, volgende keer maar weer.

    Fotoalbum is aangemaakt

  • 20 september 2023 om 18:59

    Beste mensen, het was weer een fijn weekend,altijd fijn bij boer Frans, mooie route’s,  lekker eten, en slap ouwehoeren.   Als een van de nieuwe mannen er een verslag van wil maken, dan graag, verhalen  graag naar  jonamolenaar@gmail.com ,of fredtulling@gmail.com, ook verhalen, foto’s , bijzondere herinneringen etc., graag naar deze adressen, dan komen ze in het volgende boekje.

  • 20 september 2023 om 21:31

    Tja mensen het treffen zit er weer op!
    Het was snel om, maar denk dat iedereen heeft kunnen genieten van de verhalen en ritjes.
    Voor mij was de door DenneD georganiseerde offroad rit van toepassing en kon ik de pas aangeschafte WR de sporen geven. Dat ging prima en was erg leuk. Af en toe een enorme stofwolk en een onverwacht karrenspoor maakte het soms extra interessant, maar we zijn allemaal overeind gebleven.
    Een prima route door het boern’ land en stukkn’ bos. We hebben zelfs geprobeerd een vreemd campingterrein te kruisen..
    Dennis bedankt voor het voorrijden, iedereen bedankt voor deze leuke dag.

    Het hele weekend is trouwens weer goed verlopen -vanaf het ‘bodempje leggen’ bij Ria’s eetcafe tot aan het ontbijt op zondag- en ik zie al een aantal leuke plaatjes in het fotoalbum.
    Mede doordat het zo gezellig was bij het filmpjes kijken en er een aantal leden al vroeg hun matrasje hadden opgezocht is de bingo/quiz er zaterdagavond bij in geschoten… op het volgende treffen gaan we dat weer inhalen.

    Alle aanwezigen bedankt voor jullie komst en Baptiste & Fred extra dank voor jullie hulp bij het organiseren.

    Totheloo.

     

     

    • Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door Frank.