• 9 september 2023 om 10:17

    Voor het treffen heb ik twee onroad routes gemaakt. Op zaterdag gaan we deze keer de Achterhoek in en keren terug over de Holterberg, waar de hei op dit moment prachtig in bloei staat. Een rit van 200 km.
    Voor de liefhebbers op Zondag een kortere rit door Tukkerland van 80 km.

    Stuur mij maar een bericht als je de routes vooraf per email wilt ontvangen.

  • 9 september 2023 om 10:20

    Word er geen off road gereden dan?

    Zo ja doe ik daar graag aan mee anders mag je deze 2 door sturen naar mij.

  • 11 september 2023 om 08:54

    Genoteerd Paul , Ria en BBQ komen vast nog goed..;-)

  • 12 september 2023 om 07:08

    Er is ook een offroad route hoor!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 12 september 2023 om 07:53

    Dan wil ik me daar graag bij aan sluiten

    Kun je mij de route sturen?

    Heb van TTRAP nog niets ontvangen dus.

  • 12 september 2023 om 08:26

    Ik wil ook graag de offroad route ontvangen

  • 12 september 2023 om 08:37

    Heren en dames. Tweede weekend van september…. Waarom zitten we nu op het terras van Ria en zie ik geen stoere motorrijders hier?

    Grin… je bent aan ‘t voorproeven geweest? En ‘t smaakt naar meer en je bent er vrijdag weer bij! Iets lekkerder weer zelfs..

  • 12 september 2023 om 20:24

    Ik heb me ook zojuist aangemeld! Beetje laat…maar toch beter dan nooit.

    Ik heb de offroad route klaarliggen. Stuur mij even een PM/mailtje/WA als je ‘m wilt ontvangen. Voor de GSM navigators kunnen we ‘m ook zaterdagochtend even overstralen.

    Voor de Orga; ik kom zaterdagochtend vroeg, rijd de offroad rit en BBQ graag mee. Vertrek zondag na het ontbijt.

    Gr,

    Dennis

  • 12 september 2023 om 20:39

    Heb me maandag ook aangemeld voor alle dagen en de bestellingen voor het voer ook doorgegeven.

    Tot vrijdag Teneristen

  • 14 september 2023 om 10:00

    Heren en dames. Tweede weekend van september…. Waarom zitten we nu op het terras van Ria en zie ik geen stoere motorrijders hier?

    Grin… je bent aan ‘t voorproeven geweest? En ‘t smaakt naar meer en je bent er vrijdag weer bij! Iets lekkerder weer zelfs..

     

    nee, precies zoals ik het zei, tweede weekend van september = Tenere treffen. Dus we zijn richting Mander gereden. Ach bij deze blijkt Ria een Michelin restaurant te zijn, want de omschrijving is altijd “omrijden waardig” 😁

  • 14 september 2023 om 11:57

    Heren en dames. Tweede weekend van september…. Waarom zitten we nu op het terras van Ria en zie ik geen stoere motorrijders hier?

    Grin… je bent aan ‘t voorproeven geweest? En ‘t smaakt naar meer en je bent er vrijdag weer bij! Iets lekkerder weer zelfs..

    nee, precies zoals ik het zei, tweede weekend van september = Tenere treffen. Dus we zijn richting Mander gereden. Ach bij deze blijkt Ria een Michelin restaurant te zijn, want de omschrijving is altijd “omrijden waardig” 😁

    Haha, echt waar?
    Heel af en toe eens op de site kijken had je een ritje bespaard..maar eten bij Ria is inderdaad wel een omweg waard.
    Alvast voor jou: Komende alv is niet in maart, maar in JANUARI en niet op een zondag maar op een ZATERDAG (de exacte datum kun je op de site vinden
    Tot in Mander.

  • 14 september 2023 om 22:03

    zin in het weekend mensen!!!

    Gaanwenogwatleuksdoen?

  • 17 september 2023 om 19:17

    Het was weer een leuk treffen in Mander en graag wil ik organisatie en iedereen die heeft bijgedragen aan de gezelligheid bedanken!

    De Haute cuisine afkomstig van de ‘Vretpiep’ was geweldig.  Vooral de krokant gebakken speklapjes waren delicieux.

    • Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door Dipstick.
  • 18 september 2023 om 07:42

    Ik heb er erg van genoten, bedankt voor de gezelligheid allemaal!

  • 18 september 2023 om 11:49

    Op zaterdag gaan we deze keer de Achterhoek in en keren terug over de Holterberg, waar de hei op dit moment prachtig in bloei staat.

    Genoten van de mooie route. Het bezoek aan de motorcollectie van gepensioneerd smid Hein van der Vegt (81) was echt top! Heerlijke humoristische verhalen over een bijzondere collectie in een passende omgeving. ‘Doet ie het nog?’ Eén trap en de Eysink tokkelde het museum in Okkenbroek blauw..