• 6 juni 2023 om 14:28

    Ons jaarlijkse treffen komt er weer aan, dit jaar van 15 – 17 september.

    Het is nog niet zover, maar zo kun je alvast tijdig nadenken over je voorkeuren/wensen.
    Meld je aan via de agenda >> evenementen (eerst inloggen), daar lees je ook waar je je verdere voorkeuren (eet wensen etc.) kenbaar kunt maken.

    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 3 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 3 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door Frank.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 9 maanden, 3 weken geleden door Frank.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 24 augustus 2023 om 00:24

    Let op: als je het DTA weekeinde niet op een houtje wil bijten geef je dan op vóór vrijdag 1 september, dan worden nl alle bestellingen doorgegeven voor de BBQ en Ria’s Eetcafé. (Zie ook Agenda!)

    Opgave via Agenda en geef je info betreffende de BBQ en Ria’s door aan ‘Doper’ via het Ledenbestand (Smoelenboek voor de insiders).

    Er wordt uitgegaan van deelname aan het hele weekeinde, mocht je maar een deel kunnen geef dat dan ook door aan Doper!

    Diegenen die liever op een houtje bijten, geef dat ook tijdig door zodat er voor voldoende houtjes gezorgd kan worden

  • 28 augustus 2023 om 14:32

    De tijd vliegt!

    18 aanmeldingen inmiddels, maar we gaan weer voor de 25!

    Kijk voor alle info in de agenda!

  • 3 september 2023 om 19:45

    Hallo waar moet ik presies reageren kreeg ook al een bericht van doper.

    Maar ik zou niet weten waar en ik kan ook niet op pagina 2 of verder kijken op het forum omdat de site te traag is laad hij de pagina niet

  • 3 september 2023 om 21:55

    Klik op agenda, daar kan je jezelf aanmelden.

  • 3 september 2023 om 22:04

    Ik heb me daar aan gemeld want kan alleen kiezen voor afmelden.

    Maar moet ik nog iets extras door geven heb doper even een whats app gestuurd. Ik weet niet goed wat hij bedoeld.

  • 4 september 2023 om 12:42

    Hoi Jeffrey.

    Ik weet niet of je al een antwoord op je vraag hebt, maar ik denk dat Doper wil weten of je op vrijdagavond mee wil eten bij Ria’s eetcafé en of je op zaterdagavond mee wil eten met de barbeque en of je dan nog voorkeur hebt vlees en/of vegetarisch. Zodat daar met de organsatie rekening mee gehouden kan worden.

     

    Léon.

  • 4 september 2023 om 12:45

    Hallo,

    Ja ik heb hem al gesproken.

    Alles is nu geregeld. Bedankt voor de hulp iedereen.

  • 7 september 2023 om 09:02

    Hoi allemaal,

    ik zag dat ik me niet had aangemeld 😲 Dacht dat ik dal al had gedaan 😞

    Heb me net alsnog aangemeld, hoop dat ik niet te laat ben met aanmelden!! Ik ben erbij op vrijdag (als het nog kan …) en ga graag mee naar Ria’s.

    Groetjes, Daniel

  • 8 september 2023 om 08:29

    Ik heb me net aangemeld voor Treffen! Kom pas zaterdag aan het eind van de middag, maar ruim op tijd voor de BBQ!

  • 8 september 2023 om 18:41

    Heren en dames. Tweede weekend van september…. Waarom zitten we nu op het terras van Ria en zie ik geen stoere motorrijders hier?

    • Deze reactie is gewijzigd 7 maanden, 3 weken geleden door Ollie.
    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 8 september 2023 om 19:58

    Toch weer gelukt!

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 9 september 2023 om 09:29

    Hallo, ik heb me ook nog aangemeld maar zag net de mededeling op de site dat dat voor 1 sep. moest. Mijn excuses, niet eerder gekeken! (voorgaande jaren hoefde dat toch niet, maar ik snap ‘t wel)

  • 9 september 2023 om 09:33

    Als ‘t kan eet ik graag vrijdag nog een houtje mee bij Ria, zo niet rij ik onderweg wel een cafetaria binnen! Zaterdag bij de bbq heb ik t liefst echt hout, dus géén vegetarische latjes Als er geen hout meer te krijgen is hoor ik ‘graag’ of er een magnetron is?!