• 17 mei 2022 om 20:25

    Het contactslot op de xt660z zit op een wel heel onhandig bijzondere plek net verzonken achter de tank. Dit maakt het indrukken en omdraaien van de sleutel niet echt eenvoudig.

    Hebben jullie nog handige tips (met foto?) van jullie oplossing hiervoor? Of ben ik de enige met kolenschoppen ??

     

  • 17 mei 2022 om 21:08

    heel herkenbaar en ik worstel ook telkens met dat k*t slot met name als ik een tanktas gebruik en dat is vaak want heb een gezonde hekel aan rugzak. Ik heb het geaccepteerd en geschaard onder onder kopje ‘karaktertrekje’

    Remedie: i.p.v. het stuurslot gebruik ik een goed (=ART) schijfremslot. Tip voor vervoer óp de motor: foudraal aan passagiersvoetsteun fixeren met tie-wraps zodat slot er in kan worden vervoerd tijdens rijden op relatief geringe hoogte en dus dichtbij zwaartepunt van de motor.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door XTZ690 Arjen.

    'glimmende kant boven!'

  • 18 mei 2022 om 08:47

    En dan wel een tanktas bovenop ?? ??

  • 18 mei 2022 om 09:21

    ‘op karakter’ ;-p

    'glimmende kant boven!'

  • 27 mei 2022 om 20:45

    Rugzak is idd kl…. Welke tanktas is dan het meest geschikt voor deze plof?

  • 3 juni 2022 om 16:57

    ben zeer tevreden over de Difi Tourist tanktas S: snelsluitingbevestigingen balhoofd en onderaan tank, relatief klein maar groot genoeg voor een camera o. i. d. Max. 4 kg.  nieuw in  assortiment Motoport alleen in L  Tweedehands of overjarig model wellicht nog in de fysieke winkel? Suc6 iig.

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.

    'glimmende kant boven!'

  • 7 juni 2022 om 20:16

    Mooi tasje hoor. En de contactsleutel nog wel goed bereikbaar?

  • 8 juni 2022 om 11:45

    goed genoeg; het benadrukt het karaktertrekje vd Ténéré iig. uitstekend

    'glimmende kant boven!'