• 19 mei 2017 om 07:30

    tuurlijk, mail maar effe… Fred en Leon, jullie hoef ik alleen voor vrijdagavnd en ontbijt op zaterdag inteplannen, is dat correct?

    Dat klopt, wij komen vanavond even een biertje halen, en morgenvroeg ontbijt… Daarna gaan wij weer richting huis…

    Zondag hebben we een sponsor rit om geld in te zamelen voor het kankerfonds(KWF). Dit is een initiatief van Ruben en z’n vriendin, zij gaan 1 juni de Alpe d’Huzes lopen en zamelen met allerlei acties geld in… Dus als er nog leden zijn die geld over hebben, zorgen wij er voor dat dit via Ruben bij het KWF komt…

    Shut up and ride!

  • 19 mei 2017 om 08:39

    Straks het Beiers stuk ijzer opladen en rustig die kant op. Ergens een binnendoor route gestolen, kijken of het wat is. En omdat ik even niets hoef plak ik er een paar dagen Harz aan vast. Hoewel de voorspellingen die kant op niet heel bien zijn. We gaan het zien. Tot vanmiddag!

     

     

  • 19 mei 2017 om 08:51

    Ik mail de binnendoor route op verzoek wel even door.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door Sanderd.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 jaren, 10 maanden geleden door Sanderd.
  • 19 mei 2017 om 11:14

    Ik ga zo de motor bepakken. Ff lunchen, dan gaat het regenen en dan ga ik op weg naar Ekko. Daar aangekomen moet het weer regenvrij zijn. Lekker een kebab naar binnen werken. En dan tentje opzetten. En een biertje pakken bij Ekko. Ik heb er zin in.

  • 19 mei 2017 om 11:25

    Alles klar Männer,

    Bord, bestek en beker inpakken! (Vanwege het millieu, ik weet dat hebben jullie niet, Maar hier is er af en toe nog ietsjes te vinden)

     

    Het weer is nog niet heelemaal op zijn gemak, Maar het gaat de goeie kant op. We zijn zo een kleine groep, dat we als we verzuipen rustig binnen kunnen zitten. Als er nu dus nog mensen op het allerlaatst willen inschrijven, a.u.b. groepstent meebrengen voor vanavond;) Morgen schijnt in ieder geval de zon!

  • 19 mei 2017 om 12:28

    Ik ga zo naar huis, en ook m’n spullen op de motor pakken… Hopelijk gaan we in de loop van de middag rijden, begin van de avond bij Ekko… Tot straks!

    Shut up and ride!

  • 21 mei 2017 om 17:54

    Het was weer als vanouds op het Weserberglandtreffen.

    Aankomst in de regen.Geweldige ontvangst. Lekker bier.Heerlijke BBQ. Mooie rit. Gezellige kampvuur en slap gelul. Een heerlijk ontbijt.

    En goed gezelschap.

    Ekko en familie bedankt.

     

     

  • 21 mei 2017 om 18:20

    Na een aantal flinke regen en onweersbuien onderweg wachtte mij een feestelijk onthaal met braadworst en bier. Was weer een prachtig weekend met een mooie toertocht en mooie stenen. Ekko en familie bedankt weer, het was weer heerlijk genieten.

  • 21 mei 2017 om 23:43

    Tja, kennelijk heeft Ekko geregeld met zijn Weergoden dat het op vrijdag naar hem toe altijd regent, maar dat zaterdag alle natte kleding weer mooi kan opdrogen.
    Fijn om te lezen dat het weer een geslaagd weekeinde was. Jammer dat ik dit jaar er niet bij kon zijn, maar vorig jaar was het weekeinde voor mij ook wel erg heftig

  • 23 mei 2017 om 08:26

    Goede morgen, wij hebben onze fotos al via whatsApp gedeelt.

    Als jullie leuke fotos willen zien, hebben we een fotomapje nodig.

  • 26 mei 2017 om 17:15

    Album aangemaakt, mooi dat jullie naar het zin hebben gehad.