• 2 september 2020 om 19:49

    Thanks Leon.

     

    Persoonlijk heb ik ook meer met de kleinere en persoonlijke zaken.

    C ya!

  • 11 september 2020 om 16:14

    Ik zag dat er recent eentje op marktplaats kwam waarvan de kop er al af is: https://link.marktplaats.nl/m1597468881

  • 12 september 2020 om 21:21

    Thanks voor de tip Jouke?

    De mijne staat al klaar in Volkel om opgepikt te worden!

    De eerste rit van de t700  wordt in Mander!

    Heb r zin an!

  • 1 november 2020 om 15:34

    1. Bandjes.

    Ben aan het kijken naar andere bandjes.

    Mijn oog was gevallen op pirelli MT21 maar die zijn er niet in 150/70-18 maar wel in 140/80-18 volgens Yamaha dealer geen goede keus omdat het gedrag van de motor dan niet goed is omdat hij gemaakt is voor 150/70 dus wat advies.

  • 1 november 2020 om 17:42

    De mt21 is een leuke band voor groote en kleine fietsen.

    Ik heb ze op de ktm, maar dan met een smalle 2.5 velg achter. 3.5 velg gaat zeker ook nog goed lukken, maar ik weet niet of die 140 band goed op de originele velg past.

    Als het 150/70 zijn moet, kijk bij Mitas e09 of e10. Of Anakee wild van Michelin.                   Of Motoz tractionator.

    Goldentyre gt723 en Dunlop D908 heb je ook in 150.

    Veel plezier met uitzoeken.

     

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door ekko.
    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 5 maanden geleden door ekko.
  • 2 november 2020 om 09:06

    Smal stuurt lekkerder.

    Breed is leuk voor truttenschudders want die durven toch niet plat in de bocht.

  • 4 november 2020 om 14:31

    En waarom niet weer de zelfde band als waar hij op geleverd is? Ik vind het zelf wel een prima bandje eigenlijk.

  • 4 november 2020 om 15:12

    Heb pas de mt 21 gemonteerd.

    140 80 achter.

    Heb er bijna niet mee over de weg gereden maar vooral in t zand.

    Het regende ook dus over grip op het harde kan ik nog niet veel vertellen.

    In t zand een prima bandje, niet zoveel grip als een echte cross band maar hij hobbelt ook niet  zo op de weg wat een cross band wel doet.

    Als ik meer over het asfalt heb gereden laat ik dat hier weten Philip.

    Succes met je keuze

  • 4 november 2020 om 18:36

    Dus hij past op die breede 4.0 velg. Dan Philip, niet wachten, gewoon doen. Is een leuke band.

  • 18 januari 2021 om 17:39

    Hey Philip,

    Heb je de Pirelli,s gemonteerd?

    Ben erg benieuwd hoe deze bevallen.

    Zelf rijdt ik zo weinig op de weg dat het waarschijnlijk 2022 wordt voordat ik een goede review voor de wegprestaties kan geven.?

  • 23 januari 2021 om 22:32

    @ Maurice.

    Nee ik heb mijn keuze verplaatst naar of de michelin anakee wild of de dunlop d908 rally. Maar voorlopig laat ga ik de pirelli str nog oprijden na 9500 nog genoeg profiel om nog 5000 er bij te doen.

    Wel de T700 voorzien van wat plakplastic met een knipoog naar mijn oude xt600z 3AJ.

  • 24 januari 2021 om 11:11

    Erg geslaagd Philip,

    Zelf ontworpen of is dit een sticker kit? Als zelf ontworpen, waar heb je de stickers dan laten snijden?

  • 24 januari 2021 om 16:26

    Erg geslaagd Philip, Zelf ontworpen of is dit een sticker kit? Als zelf ontworpen, waar heb je de stickers dan laten snijden?

    Mijn zoon heeft een stickersnijder.

    Als je zelf een set ontworpen hebt kan hij je misschien wel helpen?

  • 24 januari 2021 om 17:20

    Erg geslaagd Philip, Zelf ontworpen of is dit een sticker kit? Als zelf ontworpen, waar heb je de stickers dan laten snijden?

     

    Zelfs ontworpen en zelf gesneden / geknipt.

    Ik heb eerst met verfafplaktape de buiten lijnen getaped en dan opgevuld, daarna eraf gehaald en op een dun stuk stevig plastic geplakt voor een mal. De mal gebruikt om de vinyl mee uit te snijden knippen.

     

  • 24 januari 2021 om 21:35

    Erg leuk die knipoog naar het verleden Philip.?

    Het zal een heel werk zijn geweest om dit allemaal netjes pas te krijgen.

    Ze gaan lang mee die str.

    Lekker!

    Ik heb na 4 maanden mijn valbeugel binnen gekregen en net gemonteerd!

    Is N skon ding zoals ze dat hier zeggen ?