• 24 januari 2021 om 22:43

    Het uploaden van de foto wil niet lukken…..

    Zal het een andere keer opnieuw proberen ?

    Bijlagen:
    Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
  • 3 maart 2021 om 21:22

    Is het mogelijk en handig om 1 binnenband mee te nemen die, in geval van  nood, voor het voor- en achterwiel gebruikt kan worden?
    Zo ja, welke maat is dan het meest logisch voor een T700?

  • 4 maart 2021 om 21:36

    Is het mogelijk en handig om 1 binnenband mee te nemen die, in geval van nood, voor het voor- en achterwiel gebruikt kan worden? Zo ja, welke maat is dan het meest logisch voor een T700?

     

    Voor is 21′ en achter 18′, denk niet dat het goed zou passen.

    Plakspul past voor en achter.

  • 5 maart 2021 om 09:00

    Dank voor reactie Ekko, ik zorg dat ik plakspul bij me heb.

  • 5 maart 2021 om 17:32

    Ik heb gelezen dat sommige een voorband meenemen omdat deze voor nood ook achter zou passen.

    De banden die bij mij lek gaan zijn meestal achter…….Een plakset lijkt mij sowieso handig.

     

    Ben benieuwd naar andere reacties

  • 5 maart 2021 om 23:12

    Ik heb gelezen dat sommige een voorband meenemen omdat deze voor nood ook achter zou passen. ..

    Dat klinkt goed.

     

  • 14 maart 2021 om 19:41

    Als ik op lucht rijd heb ik een 19″ biba bij me. Past voor & achter.

     

  • 15 maart 2021 om 08:47

    Als ik op lucht rij en ik neem een biba mee gaat-ie lek achterop in de tas van het stuiteren.

  • 24 mei 2021 om 14:19

    Met dreigende wolken, maar toch droog en met een zeer stevige wind, kortom typisch Noord-Hollands weer, stapte ik vrijdagochtend 21 mei op de oude (2009) 660 richting het hoge noorden. De eenpitter snorde dat het een lieve lust was. Toch zou dit het laatste ritje worden, met mij dan. Na 12 jaar en diverse mooie avonturen vond ik het tijd voor wat nieuws. En dat is, niet zo verrassend, een nieuwe Tenere 700 geworden en die stond vandaag voor me klaar bij de dealer. De Rally Edition, op mijn verzoek voorzien van zwaardere vering van Hyperpro (ik ben ruim voorbij de standaard 70 kilo), een middenbok en een koplampbeschermer. Ongetwijfeld volgen meer accessoires, onder andere voor bagage. Maar dat is van later zorg.

    De eerste indrukken zijn erg positief. Het zadel, altijd een kritisch punt, is hard en smal. Dat harde vind ik wel lekker, het smalle is misschien een beetje te smal. De T700 rijdt ongelofelijk makkelijk, alsof iedere idioot hiermee fatsoenlijk moet kunnen rijden. De XT660Z maakte destijds ook zo’n makkelijke indruk, maar toen kwam ik van een 750 Super Tenere, een fiets met karakter om het netjes te zeggen (en waardeloze remmen).

    T7 in tulpenveld

    Dankzij het koude voorjaar worden de tulpen laat gekopt, waardoor ik laat in mei nog even de traditionele “motor in het tulpenveld” foto kon maken. Ik was ook nog bij het strand in Bergen aan Zee. Weinig mensen, wat gunstig is als je met je motor het strand op wil, maar het water stond zo’n beetje tegen de duinen en om de Tenere nu al zwemles te geven leek me niet zo’n goed idee.

    Kortom: ik heb een nieuwe fiets en zit te broeden op nieuwe avonturen!

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door Jacco.
  • 22 juli 2021 om 14:20

    Na 11.000 km ben ik aan nieuwe bandjes toe.

    Na veel wikken en wegen ben ik er uit: ik ga de nieuwe K60 ranger proberen.

  • 23 juli 2021 om 09:41

    Mooi bandje, lijkt een beetje op de anakee wild

  • 24 juli 2021 om 22:34

    Die zien er goed uit Philip.  We horen graag hoe ze bevallen.

    Op mijn XT500 heb ik de standaard K60’s van Heidenau met goede ervaring zowel off-/onroad

  • 24 juli 2021 om 23:03

    Er is alleen een klein probleempje.

    Hij schijnt pas begin 2022 leverbaar te zijn.

    Eerst jaren wachten op een T7 nu op de ideale band.

    Wat is het leven toch zwaar.

  • 27 juli 2021 om 21:19

    Het zit je behoorlijk tegen Philip

    Misschien de Mitas E-07?